• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

رئیس بهبود روابط کار شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان:
انتخاب مدیران و کارمندان نمونه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12796
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از انتخاب مدیران و کارمندان نمونه این شرکت خبر داد و بر تلاش به‌ منظور ارتقای شاخص‌های این شرکت تاکید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عبدالصمد یراحی اظهار کرد: یک نفر از مدیران و دو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از انتخاب مدیران و کارمندان نمونه این شرکت خبر داد و بر تلاش به‌ منظور ارتقای شاخص‌های این شرکت تاکید کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عبدالصمد یراحی اظهار کرد: یک نفر از مدیران و دو نفر از کارمندان این شرکت به عنوان نمونه انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: انتخاب کارکنان نمونه بر اساس شاخص‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به عملکرد کارکنان و از سوی اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی و کمیته فرعی انتخاب کارمندان نمونه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب صورت گرفت.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: بر این اساس حمید مدملی مدیر امور مالی این شرکت به عنوان مدیر نمونه و توفیق‌ پور حمید رئیس اداره بهره برداری و جهانبخش عیدی‌پور رئیس امور حقوقی و قراردادها به عنوان کارمند نمونه سال 1392 در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. اقای یراحی لطفا دلایل انتخاب اقایان را هم ذکر کنید..واقعا جای تاسف دارد….

  2. خیلی جالبه یکی از اقایون خیلی وقته بازنشسته شده. لین در حالی است که انتخاب کارمند نمونه جهت انگیزه دادن به نیروهای جوان میباشد. که میتواند در طول خدمت امتیازاتی برایشان داشته باشد…. ……هر کسی در این انتخاب نقشی داشت جوابگوی اخرتش باشد. برای اینکه به نیروهلی زحمتکش و متخصص اهمیت نمیدهید. منطقه دارد خالی میشود از نیروهای دلسوز واقعا جای گریه دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.