• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
0

بازدید اساتید دانشگاه فردوسی مشهد از زادگاه نفت

  • کد خبر : 12319
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اساتید و زمین شناسان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور در زادگاه نفت از تأسیسات و اماکن قدیمی و صنعتی این منطقه بازدید کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تعداد 11 تن از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اساتید و زمین شناسان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور در زادگاه نفت از تأسیسات و اماکن قدیمی و صنعتی این منطقه بازدید کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تعداد 11 تن از اساتید دانشگاه فردوسی مشهد در یک برنامه علمی، صبح امروز از مسجدسلیمان بازدید کردند. این اساتید که در رشته های مختلف مهندسی زمین شناسی ، مهندسی شیمی و مهندسی برق تدریس می نمایند در این بازدید یک روزه از رخ نمون های طبیعی این شهرستان بازدید نمودند.

بازدید از نخستین چاه نفت خاورمیانه موسوم به چاه شماره یک ، نخستین پالایشگاه و کارخانه گوگرد سازی و کارخانه تقطیر خاورمیانه و همچنین بازدید از چشمه های نفتی منطقه سی برنج که بصورت طبیعی از دل زمین جوشش نموده و به سطح زمین می آیند از دیگر برنامه های این هیأت 11 نفره بود.

اساتید و صاحبان کرسی تدریس در دانشگاه معتبر فردوسی مشهد در انتها با مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت دیدار و در خصوص دستاوردهای علمی این سفر به گفتگو نشستند. بررسی راه های افزایش مشارکت دانشجویان و اساتید در انجام تحقیقات و پژوهش های علمی و بهره مندی صنعت نفت از نتایج این اقدامات و توافق و تأکید بر افزایش سطح همکاری های علمی این دو نهاد نتیجه این نشست و بازدید یک روزه بود.

 بازدید اساتید دانشگاه فردوسی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.