• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

آغاز عمليات احداث چهار خطه سه راهي شوشتر تا روستاي آبگاه توسط اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان

  • کد خبر : 12145
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عمليات احداث چهار خطه سه راهي شوشتر تا روستاي آبگاه تقاطع روستاي اميرالمومنين ( ع) تا روستاي آبگاه به طول 4 كيلومتر در راستاي حذف نقاط سانحه خيز به طول چهار كيلومتر توسط اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان در حال اجرا مي باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عمليات احداث چهار خطه سه راهي شوشتر تا روستاي آبگاه تقاطع روستاي اميرالمومنين ( ع) تا روستاي آبگاه به طول 4 كيلومتر در راستاي حذف نقاط سانحه خيز به طول چهار كيلومتر توسط اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان در حال اجرا مي باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علي عيديوندي رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت: در اين راستا با احداث 18 مورد پل بتني و مسير شكافي و خاكبرداري به حجم 280 هزار متر مكعب و خاكريزي به حجم 198 هزار متر مكعب و اجراي زير اساس و اساس و آسفالت به طول 4 كيلومتر در دستور كار قرار گرفته است وعملاً پروژه در يك مدت زمانه 18 ماهه در صورت تأمين اعتبار به بهره برداري خواهد رسيد و 4 كيلومتر ديگر مسير مسجدسليمان – اهواز از روستاي آبگاه تا سه راهي شوشتر چهار خطه خواهد شد.

IMG-20150120-WA0051IMG-20150120-WA0050IMG-20150120-WA0049IMG-20150120-WA0053

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باتشکراز مهندس عیدی وندی وتیم کاری زحمتکش ایشان که باتمام مشکلات ونبودن اعتباررات با جان ودل تلاش میکنند.

  2. با عرض سلام . راه و جاده خوب و مناسب یکی از ارکان اصلی گردشگر پذیری یک شهر و منطقه است که انشا…با تلاشها و فعالیتهای منحصر به فردی که آقای مهندس عیدیوندی از خود نشان می دهد و با بودجه اندک ( مخارج جاده سازی خیلی سنگین است ) اقدام به شروع کار می کند . می تواند جاده های منطقه مسجدسلیمان بزرگ را به طرف استاندارد کردن آنها حرکت داده و انشا.. از بروز حادثه جلوگیری کرده و راهها و جاده ها را برای تردد مردم و گردش گران بخصوص ایا م خوش آب و هوا بهتر کرده و در نهایت به اقتصاد شهر کمک کند و یک فعالیت مفید و ماندگار در مسجدسلیمان بزرگ از خود بر جای گذارد . ما هرکس که برای آبادانی همیشگی شهرمان کاری انجام دهد را از صمیم قلب دعا می کنیم . به امید آبادانی بیشتر مسجدسلیمان بزرگ بدست بچه های مسجدسلیمان . انشا…( کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من )

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.