• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
0

جلسه آموزش خانواده با حضور فرمانده نيروي انتظامي و رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان

  • کد خبر : 11597
  • ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه آموزش خانواده در دبیرستان شهدای حجازی فر با حضور منوچهر قاسمی منجزی مدیریت رييس اداره آموزش و پرورش و جمعي از معاونين و كارشناسان اين اداره، همچنين سرهنگ فراشی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه سرهنگ فراشی در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه آموزش خانواده در دبیرستان شهدای حجازی فر با حضور منوچهر قاسمی منجزی مدیریت رييس اداره آموزش و پرورش و جمعي از معاونين و كارشناسان اين اداره، همچنين سرهنگ فراشی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه سرهنگ فراشی در سخناني گفت: کشورهای غربی به دنبال فرصتی هستند تا به فرهنگ، عقیده و خانواده های ما آسیب بزنند. وی ادامه داد: طبق آمار سازمان ملل، موادمخدر، تروریست و جنایت سه بحران عمده جهانی می باشند. سرهنگ فراشی ادامه داد: تا دهه 60 صحبتی از مواد صنعتی نبود ولی امروزه ما با مواد صنعتی و موادی که ترکیبات شیمیایی در آن ها است سر و کار داریم. وی کنجکاوی و نداشتن قدرت نه گفتن را دو دلیل عمده گرایش به مواد مخدر در جوانان اعلام نمود. ایشان همچنین بیان کرد: اولین عامل که گرایش به مواد مخدر را تسریع می کند سیگار می باشد. در پایان سرهنگ فراشی سه عامل اراده، ورزش،آرامش روانی را برای ترک مواد مخدر مفید دانست.

در ادامه رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان نيز ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ فراشی و والدین گرامی بیان کرد: ما باید در جهت رفع گرفتاری کسانی که در این بلای خانمان سوز گرفتار شده اند حرکت نماییم. ايشان همچنین در خصوص افرادی که دچار مواد مخدر شده اند و نحوه رفتار با آن ها نيز براي خانواده ها توضيحاتي ارائه نمود.

676545313216549878541321321684

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.