• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11768اخبار امروز : 1
1

آقايان، اگر تيم نفت را از ما بگیرید ديگر چیزی نداریم

  • کد خبر : 11310
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/محمدرضا عالیوند: سلام به مسئولینم،مسئولین شهرم، کشورم. صدای ما را بشنوید از مسجدسلیمان، از شهر اولین ها،شهر یک هزار شهید، شهر شهید بهنام محمدی13ساله که امام خمینی(ره) فرمود: رهبر من همان نوجوان 13ساله است، شهری که همیشه در خط ولایت و رهبری بوده و هست. شهری که یکصد و ده سال نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/محمدرضا عالیوند: سلام به مسئولینم،مسئولین شهرم، کشورم. صدای ما را بشنوید از مسجدسلیمان، از شهر اولین ها،شهر یک هزار شهید، شهر شهید بهنام محمدی13ساله که امام خمینی(ره) فرمود: رهبر من همان نوجوان 13ساله است، شهری که همیشه در خط ولایت و رهبری بوده و هست. شهری که یکصد و ده سال نفت تولید کرده تا به الان و همچنان ذخایر گازش رتبه اول در جهان را دارد. شهری که اقتصاد ایران را دگرگون کرد. اکنون شغل نمی خواهیم، بگذارید همچنان بالاترین درصد بیکاری کشور از آن ما باشد،اشکالی ندارد در سرما و گرمای60 درجه تابستان برق خانه هایمان هر چند ساعت یک بار قطع شود اما ما همچنان تحمل می کنیم سهمیه بندی آب شربمان را. آن که هر بار برای درمان بیماری هایمان به شهرها و استان های همجوار می رویم هم ملالی نیست،استشمام گازهای سمی که از کودکی همراه ما بوده، رفع آن ها هم برایمان اهمیتی ندارد، جوانان شهرمان، بام تهران، پارک ملت مشهد، پارک ساحلی اهواز، کوه صفه اصفهان، پارک تندرستی کرج، پارک ولیعصر تبریز،پارک گفت گوی تمدن های شیراز هم ندارند.

اتوبان همت را هم نمی خواهیم؛ شهرمان فقط و فقط تیم “نفت” را دارد تنها دلخوشی مردم شهرمان. اگر این را هم از ما بگیرید ديگر چیزی نداریم.خیلی زود دیر می شود.

مسئولین عزیزم فکری بکنید، چاره ای بیندیشید. آیا سهم ما از استخراج یکصد سال نفت داشتن تیم با لیاقت و درخور و شأن مردم دیارم نیست؟ شهری که با باخت تیمش تا روزها غم و اندوه در شهر موج می زند،شهری که تنها فرح جوانانش ماندن نفت در لیگ برتر می باشد. نفت در حالی در انتهای جدول از بی پولی دست پا می زند همانند مردم شهرش که تیم هم نام تهرانیش در صدر جدول و با بهترین امکانات به پیش روی خود ادامه میدهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.