• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

یکی از اولویت های مهم در واحد مسجدسلیمان پیگیری طرح های پژوهشی است

  • کد خبر : 998
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۳۸

اجرای طرح های پژوهشی برون دانشگاهی از جمله اولویت های مهم می باشد که به صورت جدی در دستور کار حوزه پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان قرار گرفت. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار واحد مسجدسلیمان، احمد نیامدپور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این رابطه گفت: انعقاد قرارداد همکاری […]

اجرای طرح های پژوهشی برون دانشگاهی از جمله اولویت های مهم می باشد که به صورت جدی در دستور کار حوزه پژوهش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار واحد مسجدسلیمان، احمد نیامدپور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این رابطه گفت: انعقاد قرارداد همکاری دانشگاه با مراکز صنعتی وسازمان های مختلف در استان خوزستان در خصوص اجرای طرح های پژوهشی از اولویت های اصلی مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان است. وی در ادامه بیان کرد: اداره امور دانشگاهها تاکنون به شهریه دانشجویان وابسته بود اما در شرایط کنونی که آمار دانشجویان رو به کاهش است اگر تدابیر خاص برای استفاده از راه های درآمد زایی غیر از شهریه اندیشیده نشود قطعا” در آینده بسیاری از واحد ها با مشکل مواجه می شوند.

نیامدپور همچنین تصریح نمود: استفاده از پتانسیل اعضاء هیأت علمی دانشگاه در خصوص فعال کردن طرح های پژوهشی برون دانشگاهی یکی از رسالت های مراکز علمی برای کمک به صنعت و آبادانی کشور است، در همین خصوص انعقاد قرار داد با سازمان ها و صنایع موجود در استان نه تنها می تواند بسیاری از هزینه های غیر ضروری سازمان های طرف قرارداد را کاهش دهد، بلکه می توان درآمد حاصله از این قرارداد را برای اداره صحیح واحدهای دانشگاهی استفاده کرد.

معاون پژوهشی واحد مسجدسلیمان گفت: به همین منظور با معرفی این حوزه و موافقت رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، میلاد آبتین عضو هیأت علمی گروه برق این واحد دانشگاهی به عنوان مسئول پیگیری طرح های پژوهشی انتخاب شد تا به صورت جدی امور مربوطه را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.