• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
2

همایش بزرگداشت هفته سالمند در مسجد سلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 9890
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش بزرگداشت هفته سالمند (11-5 مهرماه سال جاری) با محوریت تکریم سالمندان و همچنین جشن روز بهورز در تاریخ8/7/93 در سالن اداره سازمان تبلیغات مسجدسلیمان برگزار و از کلیه ی کارکنان بازنشسته سال 93-92، بهورزان و مربیان مرکز آموزش بهورزی تجلیل شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش بزرگداشت هفته سالمند (11-5 مهرماه سال جاری) با محوریت تکریم سالمندان و همچنین جشن روز بهورز در تاریخ8/7/93 در سالن اداره سازمان تبلیغات مسجدسلیمان برگزار و از کلیه ی کارکنان بازنشسته سال 93-92، بهورزان و مربیان مرکز آموزش بهورزی تجلیل شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دکتر محمدرضا نژاد سلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سخناني از زحمات و تلاش همکاران بازنشسته و بهورزان قدردانی کرد و گفت: دوران بازنشستگی نباید دوران کناره گیری از تلاش و فعالیت باشد. وی همچنین به لزوم پیگیری و تلاش برای اجرای سیاست های جمعیتی در شهرستان تأکید کرد و آن را از اولویت های مداخله ای برشمرد.

نایب فدایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز تکریم سالمندان و تجلیل از پیشکسوتان و تلاش گران عرصه سلامت را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: آموزش بهداشت و شیوه زندگی سالم به سالمندان و افراد خانواده ی آنان و ارائه مراقبت های خاصه سالمندان امر مهمی است که می تواند بسیاری از مشکلات ناشی از تغییرات دوران سالمندی را کنترل و سلامتی سالمندان را حفظ نماید.

طوبی کیانی زاده مدیر مرکز آموزش بهورزی نیز از زحمات و تلاش های مربیان و بهورزان در ارائه خدمات به مردم تشکر و قدردانی کرد و گزارشی از فعالیت های مرکز در سال جاری را ارائه نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.