• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

پرونده ويژه/ بعضي ها با شايعه پراكني باعث اختلاف و حاشيه سازي شده اند (6)

  • کد خبر : 9887
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي مرگ هستي اسدي فارساني دختر 10 ساله اي كه در يك مراسم عزاداري در شهرستان مسجدسليمان بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد و بازتاب گسترده اي كه اين حادثه به همراه داشت حاج قيصر فارساني فرزند زنده ياد مسلم فارساني در گفتگو با سايت خبري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي مرگ هستي اسدي فارساني دختر 10 ساله اي كه در يك مراسم عزاداري در شهرستان مسجدسليمان بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد و بازتاب گسترده اي كه اين حادثه به همراه داشت حاج قيصر فارساني فرزند زنده ياد مسلم فارساني در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن ابراز تأسف شديد به خاطر حادثه اي كه در مراسم تشييع جنازه پدرش براي هستي پيش آمد گفت:

من انتظار دارم كه اهالي رسانه آنچه واقعيت است را به نگارش در آورند نه حدس و گمان هاي خود را و ادامه داد: متاسفانه بعضي از روزنامه ها با شايعه پراكني و نگارش مطالب كذب باعث اختلاف و حاشيه سازي شده اند. فارساني ادامه داد: در مراسم مرحوم پدرم تنها دو نفر در حال تير اندازي بودند كه به گواه همه مردمي كه آنجا بودند بارها از بلندگو اعلام كرديم تيراندازي نشود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان ادامه دادند: در يكي از روزنامه نوشته شده است هستي مورد هدف گلوله قرار گرفت! و يا اين كه نوشته شده است چندين نفر در اين حادثه زخمي شده اند كه به هيچ وجه چنين چيزي صحت ندارد. ايشان گفتند: ما به اندازه كافي داغدار اين اتفاقات هستيم پس ديگران با درست كردن اين حواشي و اطلاعات اشتباه داغي بر داغ ما اضافه نكنند و به شايعات دامن نزنند. فارساني در پايان سخنان خود اعلام كرد: به مناسبت درگذشت زنده ياد هستي اسدي مراسم دعاي كميل در خانه زنده ياد مسلم فارساني رأس ساعت 9 امشب برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.