• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
7

در همایش استانی روز ملی شوراها در استانداری خوزستان مطرح شد:
مهران مهمدی کرتلایی: علیرغم همه تلاش های شوراهای شهر و روستا همچنان نیاز به حمایت و همکاری مسئولان جهت خدمات رسانی بهتر داریم

  • کد خبر : 63664
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در همایش استانی روز ملی شوراها در استانداری خوزستان مطرح شد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مهران مهمدی کرتلایی:   علیرغم همه تلاش های شوراهای شهر و روستا همچنان نیاز به حمایت و همکاری مسئولان جهت خدمات رسانی بهتر داریم</span>

رویش زاگرس: به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، فرمانداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداران. شهرداران، دهیاران و… همایش استانی روز ملی شوراها در استانداری خوزستان برگزار گردید. در این مراسم مهندس مهران مهمدی کرتلایی مسئول شورای اسلامی بخش چلو به […]

رویش زاگرس: به مناسبت نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراهای اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، فرمانداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداران. شهرداران، دهیاران و… همایش استانی روز ملی شوراها در استانداری خوزستان برگزار گردید.
در این مراسم مهندس مهران مهمدی کرتلایی مسئول شورای اسلامی بخش چلو به عنوان نماینده شوراهای استان خوزستان به ایراد سخن پرداخت.
مهمدی گفت: شوراها به عنوان تشکل های اجرایی، مدنی در نظام های مردم سالار از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به عنوان نهادی مشورتی، نمادی حقیقی از حضور مردم در اداره جامعه به شمار می روند.
وی با بیان این که در طول چند دهه گذشته، شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور منشا خدمات ارزشمندی بوده اند، گفت: علیرغم همه تلاش های شوراهای شهر و روستا در بخش های مختلف اما همچنان نیاز به حمایت و همکاری مسئولان در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم وجود دارد.

مهمدی ادامه داد: احداث پارک ها، بوستان ها، معابر و خیابان ها، احداث و بهسازی فضای فرهنگی، ورزشی، آموزشی، احداث بیمارستان و پایگاههای آموزشی و اقتصادی لزوم همکاری بین بخشی جهت تسهیل امور، نگاهی نو و عملیاتی به وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان، مشکلات عدیده بهداشتی و درمانی، بهره برداری صحیح از منابع طبیعی و نیروهای بومی و به کارگیری صحیح این نیروها در جایگاههای تخصصی، تسریع در پرداخت وام های اشتغالزایی، لزوم همکاری ادارات مختلف با شوراهای اسلامی همچنین بهسازی جاده های شهری و روستایی در شهرهایی همچون مسجدسلیمان، اندیکا، ایذه، لالی، شوشتر،اندیمشک، باغملک،ملاثانی،کارون و…. از جمله موضوعاتی ست که کیفیت خدمترسانی در این موارد مورد گلایه مردم است و باید با نگاهی کارشناسانه و با همکاری همه دستگاهها با کیفیت بهتری ارائه گردد.

مهمدی ایجاد کارگروه‌های متمرکز اشتغالزایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در استان خوزستان
و اختصاص اعتبارات بیشتر به ایجاد اشتغال پایدار با توجه به افزایش اعتبارات استان، همچنین حمایت از دهیاران و لزوم پیگیری بیشتر در خصوص رسیدگی و نظارت بر شبکه غذایی و کشت های زودرس، جلوگیری از استفاده بی رویه از سموم در بین کشاورزان و تولید چرخه غذایی بیماری زا که تبدیل به معضل خطرناک در استان گردیده و سلامت عمومی را با خطر جدی مواجهه ساخته را از دیگر مشکلات موجود عنوان و خواستار رسیدگی جدی به آن شد…
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در استان خوزستان ۷۱ بخش و بیش از چهار هزار روستا وجود دارد همچنین ۲۵ درصد جمعیت استان در روستاها بوده و ۲۷ درصد تولید ناخالص کشور از روستاها است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.