• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

افزوده‌شدن 70 هزار مترمکعب آب به شبکه آبرسانی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9866
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر شرکت آب و فاضلاب مسجدسلیمان گفت: تا پایان آبان‌ماه 70 هزار متر مکعب آب به شبکه آب‌رسانی این شهرستان اضافه می‌شود که موجب پایداری 75 درصدی شبکه آب‌رسانی شهرستان می‌شود. منوچهر شریفی عنوان‌کرد: قرار است مخزن 50 هزار مترمکعبی مسجدسلیمان که بیش از 8 سال‌ از مدار خارج شده بود، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر شرکت آب و فاضلاب مسجدسلیمان گفت: تا پایان آبان‌ماه 70 هزار متر مکعب آب به شبکه آب‌رسانی این شهرستان اضافه می‌شود که موجب پایداری 75 درصدی شبکه آب‌رسانی شهرستان می‌شود. منوچهر شریفی عنوان‌کرد: قرار است مخزن 50 هزار مترمکعبی مسجدسلیمان که بیش از 8 سال‌ از مدار خارج شده بود، مجددا مورد استفاده قرار ‌گیرد.

وی افزود: همچنین دو مخزن 10 هزار مترمکعبی دیگر که در مجموع ظرفیت آن‌ها به 20 هزار متر مکعب می‌رسد نیز در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری است. مدیر شرکت آب و فاضلاب مسجدسلیمان بیان‌کرد: این دو مخزن طی بمباران‌های جنگ تحمیلی آسیب دید و از آن زمان تاکنون بازسازی نشده‌اند. پس از پایان جنگ مردم بر روی خروجی این مخازن اقدام به خانه‌سازی کردند و هم‌اکنون خروجی این مخازن تبدیل به سکونت‌گاه شده است.شریفی تصریح‌کرد: هم‌اکنون شرکت آب و فاضلاب با همکاری شرکت نفت مسجدسلیمان در حال آماده‌سازی این 2 مخزن برای بهره‌برداری و تأمین نیاز آب شهرستان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. واقعا” شرم آوره که در سال 2014 یک شهر صنعتی با یک قرن سابقه ورود صنعت به آن آب آشامیدنی 24 ساعته نداشته باشه… آن هم با وجود داشتن دو سد بزرگ در چند کیلومتری آن….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.