• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

دكتر اسماعيل جليلي: اضافه شدن یک نماینده به نمایندگان خوزستان به صورت قطعی اتفاق خواهد افتاد

  • کد خبر : 9769
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با افزودن يك نماينده به استان خوزستان در دوره آينده مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: برای انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی یک نماینده به نمایندگان استان خوزستان اضافه می شود که این موضوع قطعی است. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا در مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با افزودن يك نماينده به استان خوزستان در دوره آينده مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: برای انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی یک نماینده به نمایندگان استان خوزستان اضافه می شود که این موضوع قطعی است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: طرحی در مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم مطرح شد که 20 نماینده به نمایندگان اضافه شود که در آن دوره به تصویب نرسید و مجلس با کلیات طرح که اضافه شدن نمایندگان بود موافقت نکرد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد: این موضوع در مجلس نهم هم مطرح است که درباره این طرح مناقشاتی وجود دارد. نماینده مردم شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دیدگاه‌هایی درباره این که نماینده‌ای که به نمایندگان خوزستان اضافه می‌شود به کدام حوزه انتخابیه اختصاص یابد وجود دارد.

وی بیان کرد: یکی از این دیدگاه‌ها این است که شهرستان باغملک از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک و شهرستان هفتکل نیز از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا جدا شوند و یک حوزه مجزا تشکیل دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره تشکیل حوزه انتخابیه باغ ملک و هفتکل و جدا شدن این دو شهرستان از حوزه‌های انتخابیه خود چیست، گفت: نظر ما هم نظر اکثریت مردم است.

جلیلی یادآور شد: اضافه شدن یک نماینده به نمایندگان خوزستان به صورت قطعی اتفاق خواهد افتاد ولی درباره این که نحوه تخصیصش چگونه باشد بین دولت، وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.