• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

فرزاد حافظي: شهرستاني هستيم ذليلمان نکنيد

  • کد خبر : 9741
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرزاد حافظي مربي نفت مسجدسليمان به جاي سرمربي مستعفي اين تيم مجيد باقري نيا در نشست مطبوعاتي حاضر شد و به سئوالات پاسخ داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حافظي گفت: تا دقیقه 90 دو بر یک از حریف جلو بودیم و یک اشتباه فردی خیلی بچه گانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرزاد حافظي مربي نفت مسجدسليمان به جاي سرمربي مستعفي اين تيم مجيد باقري نيا در نشست مطبوعاتي حاضر شد و به سئوالات پاسخ داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حافظي گفت:

تا دقیقه 90 دو بر یک از حریف جلو بودیم و یک اشتباه فردی خیلی بچه گانه باعث شد تا بازی را مساوی کنیم. البته با توجه به بضاعت مان راضی هستیم. وي ادامه داد: امیدوارم در بازی فولاد بتوانیم یک برد خوب را کسب کنیم. چون خودمان هم از این وضعیت خسته شده ایم. من به شما قول می دهم که نفت مسجدسلیمان از این جایگاه کنده شود و به جایگاه واقعی اش برسد. وي در بخش ديگري از سخنانش ضمن انتقاد از برنامه نود گفت: من گله ای دارم از برنامه 90 بازی ما در هفته گذشته ما سوار بر بازی بودیم و من نمی خواهم بگویم که از داوری ضربه خوردیم یا ذهنیت بدی داشته باشم. خیلی راحت فردوسی پور و کارشناس محترم می گویند من صحنه ها را ندیدم. در حالی که اگر پای پرسپولیس و استقلال وسط باشد یک ساعت روی این صحنه های پنالتی و خطا مانور می دهند.

این که ما یک تیم شهرستانی هستیم دلیل نمی شود که ذلیلمان کنند. لازم به ذكر است عبدالمجيد باقري نيا رسماً از تيم نفت جدا و به گفته رضاييان مدير عامل نفت مسجدسليمان روز يك شنبه سرمربي ايراني نفت معرفي خواهد شد. به گفته يك منبع آگاه از بين فيروز كريمي و بهروز مكوندي يك نفر به عنوان سرمربي جديد معرفي خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بهترين گزينه سرمربي گري نفت مسجدسليمان بهروز مكوندي بوده و هست.
    محض اطلاع همه دوستان و دوستداران و مسولان مسجدسليمان 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.