• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

باقري نيا تا بازي با راه آهن فرصت دارد/فرصت سوزي از نوع رضاييان

  • کد خبر : 9636
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بعد از جلسه هيات مديره باشگاه نفت مسجدسليمان با مجيد باقري نيا سرمربي اين تيم مقرر شد تا بازي با راه آهن به او فرصت داده شود تا خواسته هاي هيات مديره را برآورده کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بعد از جلسه امروز هیات مدیره و شنیدن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بعد از جلسه هيات مديره باشگاه نفت مسجدسليمان با مجيد باقري نيا سرمربي اين تيم مقرر شد تا بازي با راه آهن به او فرصت داده شود تا خواسته هاي هيات مديره را برآورده کند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بعد از جلسه امروز هیات مدیره و شنیدن صحبت های مجید باقری نیا مقرر شد در صورت عدم نتیجه گیری سرمربی تیم در بازی با شاگردان حمید استیلی درباره آینده او تصمیم گیری شود. نفت مسجدسلیمان تا اینجای فصل نتوانسته عملکرد خوبی از لحاظ نتیجه گیری داشته باشد و هیات مدیره این تیم به مدیرعاملی رضاییان به دنبال این است تا خطر سقوط را از نماینده مسجدسلیمان دور کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. اقای رضاییان هم اونطور که مافکر می کردیم از اب در نیومد.

  2. باقری نیا مثل این که تا قیامت فرصت دارد و فرقی هم نمی کند چه نتایجی به دست بیاره. اقای رضاییان مث این که تو هم به درد این تیم نمی خوری. اصرار بر حفظ مربی ضعیفی مثل ایشان ……

  3. آقا ما صحبت رضاییان رو خیلی شنیده بودیم ولی فکر می کنم او هم آدم قدرتمندی نیست. واقعا مسخره است. هر روز میگه من استعفا دادم بعد بر می گردد. اگه این بازی نیست باقری نیا میتونه نیاد. مردم چجوری بگن او رو نمیخوان.

  4. ظاهرآ یکی از بندهای قرارداد بآقری نیا این است که تآ هفته دهم تکلیف سقوط تیم مشخص بشه
    که بعد گواردیولا رو هم بیارن نتونه تیم رو نگه داره تو لیگ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.