• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

پیام دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 9633
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

بسم الله الرحمن الرحیم اول مهر ماه آغاز پاییز و خزان جهل و بی سوادی، سرآغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت ، فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را از طلایه داران علم و ادب، معلمان شریف و متعهد و عموم فرهنگیان بصیر و سختکوش اعلام نمایم. بدون تردید معلمان عزیز خود […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اول مهر ماه آغاز پاییز و خزان جهل و بی سوادی، سرآغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت ، فرصت مغتنمی است تا مراتب قدردانی خود را از طلایه داران علم و ادب، معلمان شریف و متعهد و عموم فرهنگیان بصیر و سختکوش اعلام نمایم.

بدون تردید معلمان عزیز خود نیز عصاره ارزشمند تعلیم و تربیت و سرچشمه های جوشان دانایی و خرد ورزی که محور پیشرفت توسعه پایدار است محسوب می گردند. بازگشایی مدارس سرآغاز تلاش جدی دانش آموزان و دانش پژوهان عزیزی است که انتظار است قدر دوران پر برکت تحصیلی را بدانند و شاکر نعمت های پروردگار متعال، بویژه نعمت هدایت معلمان و مربیان دلسوز خود باشند. همچنین با توکل به خدا و اعتماد به نفس و جدیت در فراگیری علم و دانش راه خود را به سوی آینده ی درخشان ترسیم نمایند. آنان باید پیوسته برای تزکیه نفس از خداوند سبحان یاری بجویند و خودشان را به دو بال علم و ایمان مجهز نمایند، زیرا که این دو بال لازمه ی پرواز موفق خواهد بود.

تحقق این مهم در سایه تلاش همه ی مسئولین و دست اندرکاران ممکن خواهد بود. آنان با هر پست و مقام وظیفه دارند نقش خود را در تعلیم و تربیت نسل آینده به خوبی ایفا نمایند، شایسته است تمام دستگاه های اجرایی در کنار آموزش و پرورش همه تلاش خود را برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان عزیز، این سرمایه حقیقی جامعه اسلامی مصروف دارند.

اینجانب به نمایندگی از مردم قدرشناس و مومن وظیفه دارم فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، آغاز به  فعالیت دوباره مدارس، هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار معلمان سرافراز را به صاحبان خرد و اندیشه، بویژه فرهنگیان گرانقدر پرتلاش، دلسوز و متعهد ، دانش آموزان عزیز و به همه ی رهپویان علم و معنویت شهرستان های مسجدسلیمان،لالی ،هفتکل واندیکا  تبریک و تهنیت عرض نمایم.شاد و سربلند باشید.

دکتراسماعیل جلیلی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.