• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

جلسه استقبال از دانشجویان جدید در دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9623
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– جلسه استقبال از دانشجویان جدید الورود با حضور اعضاء ستاد مهر در دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان تشکیل شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان، بهرام نیک بخش رییس دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– جلسه استقبال از دانشجویان جدید الورود با حضور اعضاء ستاد مهر در دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان تشکیل شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان، بهرام نیک بخش رییس دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آرامش ،امنیت و اعتماد به نفس ما مرهون رشادت ها و دلاورمردی های شهدا ،جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی می باشد که امید است با بالا بردن سطح دانش علمی بتوانیم جوابگوی زحمات این عزیزان باشیم. وي افزود: به منظور برگزاری هر چه بهتر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و مراسم جلسه توجیهی فرهنگی و آموزشی لازم است توجهات بیشتری صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مسئول بسیج دانشجویی و واحد فرهنگی اجتماعی دانشگاه برای برگزاری ایستگاه از من بپرس، نمایشگاه کتاب، غرفه حجاب و عفاف، چاب بروشور از ضوابط و مقررات آموزشی، اجرای برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی، مشاوره تحصیلی، پذیرایی  از دانشجویان جدیدالورود اعلام آمادگی نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باعرض سلام و سلامتی و یادی از شهدای 8 سال دفاع مقدس و رزمندگان عزیزمان .
    از زحمات بی شاعبه و مخلصانه جناب استاد بهرام نیک بخش و معاون محترمشان استاد جلیلی ، کمال سپاسگذاری و تشکر را داشته ، امید است پرسنل و کارکنان این دانشگاه هم بمانند ریاست ومعاونت محترم دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان در پیش برد اهداف این دانشگاه کمی به خود زحمت داده و با کارهای منفی خود مانع از پیشبرد اهداف دلسوزانه این عزیزان نگردند .

  2. ای کاش تمامی مسئولین شهرمان بمانند ریاست محترم دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان جناب استاد نیک بخش و معاونت محترمشان جناب استاد جلیلی دلسوزانه و با خلوص نیت همچون رزمنده ای در پیش برد اهداف عالی و سربلندی علمی و معنوی شهرمان کوشا و توانا باشند و با همت و تلاش جهت آبادانی و افتخار آفرینی این شهرستان همت نمایند . همانگونه که مستحضر هستید دانشگاه پیام نور بمانند دیگر دانشگاههای کشورمان وضعیت مالی چندان خوبی ندارد و قابل قیاس نمی باشد ولی این دو عزیز با زحمات خود و مایع گذاشتن از خود اقدامات مهمی در تکمیل ساختمان جدید دانشگاه پیام نور و بالا بردن سطح علمی و فرهنگی این دانشگاه بعمل آورده اند که کمال سپاسگذاری وتشکر را دارد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.