• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت ؛ پاکسازی مناطق مسجدسلیمان به همت نفتی ها

  • کد خبر : 9620
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آستانه شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان به همت کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان نظافت و پاکسازی شد. رییس اداره فضای سبز و تنظیفات خدمات مهندسی و بهسازی اماکن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : این اقدام در راستای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در آستانه شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان به همت کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان نظافت و پاکسازی شد.

رییس اداره فضای سبز و تنظیفات خدمات مهندسی و بهسازی اماکن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : این اقدام در راستای پاکسازی و بهسازی سیمای شهری با جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، علی جعفری لاغرکی افزود : دراین عملیات که به مدت 5 روز از 26 شهریور آغاز گردید زباله و نخاله های رها شده در محلات و مناطق مختلف شهری از قبیل نفتون ، باغ ملی ، پشت برج ، بی بیان ، کوی المهدی (عج) بطور کامل جمع آوری گردید.

وی ادامه داد: عملیات پاکسازی مناطق شهری یکی از خدماتی است که این شرکت در راستای بهسازی سیمای شهری و کاهش مخاطرات بهداشتی ناشی از رها سازی زباله ها و نخاله ها توسط شهروندان سهل انگار در سطح جامعه ارایه می نماید.

جعفری افزود: در این عملیات که توسط پرسنل اداره تنظیفات و فضای سبز صورت گرفت چهره ی مناطق یاد شده به نحو مطلوبی بهسازی گردید تا با شروع فعالیت مدارس دغدغه خانواده ها برای سلامتی فرزندانشان بواسطه خطرات ناشی از وجود زباله در سطح محلات از میان برود

یادآوری می نماید عملیات پاکسازی خیابانها و معابر شهر مسجدسلیمان یکی از ابداعات و اقدامات جالب توجهی است که با هدف زیباسازی چهره شهر در دو نوبت از سال در آستانه بازگشایی مدارس و عید نوروز توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از چهار سال گذشته تاکنون اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.