• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

واكنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: كسي را برخلاف میل باطنی اش نگه نمي دارم /گزینه ها را تكذیب می كنم

  • کد خبر : 9600
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان درباره این که گفته می شود مجید باقری نیا از سمت خود رسما کناره گیری کرده است عنوان کرد: « من منکر این نمی شوم که باقری نیا خیلی ناراحت بود و پس از شکست مقابل نفت تهران شرایط روحی بدی داشت. با این وجود او هنوز به صورت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان درباره این که گفته می شود مجید باقری نیا از سمت خود رسما کناره گیری کرده است عنوان کرد: « من منکر این نمی شوم که باقری نیا خیلی ناراحت بود و پس از شکست مقابل نفت تهران شرایط روحی بدی داشت. با این وجود او هنوز به صورت رسمی کناره گیری نکرده و من نامه رسمی برای استعفا از باقری نیا ندیده ام. دیروز که از هم جدا می شدیم گفت دیگر برنمی گردد.»

وی درباره این که از فیروز کریمی و لوکا بوناچیچ به عنوان گزینه های جانشینی باقری نیا یاد می شود گفت: «این گزینه ها از سوی باشگاه مطرح نشده اند. شاید از طرف افراد دیگر برای حضور در باشگاه کاندیدا شده باشند و من خبر ندارم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای باقری‌نیا موافقت می‌کند یا خیر گفت: بعضی وقت‌ها انسان‌ها نمی‌توانند در جایی بمانند و من هم به خودم اجازه نمی‌دهم برخلاف میل باطنی کسی را نگه دارم. باز هم تاکید می‌کنم استعفای باقری‌نیا شفاهی بوده و اگر قرار باشد در این خصوص تصمیم‌گیری شود باید هیئت مدیره اعلام نظر کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد این که آیا پس از موافقت احتمالی با استعفای باقری‌نیا گزینه‌ای برای سرمربی این تیم وجود دارد عنوان کرد: اگر گزینه‌ای هم باشد در ذهن ماست و فعلا بیرون نیامده است. همیشه در چنین شرایطی برخی نام‌ها مطرح می‌شود اما روال کار این است که ما لیست مربیان پیشنهادی‌مان را به هیئت مدیره اعلام می‌کنیم و هیئت مدیره در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌کند.

رضائیان درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان و قعرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: وضعیت بسیار بد است اما مطمئنم با یک برد روزهای بد ما تمام می‌شود همانطور که همه دیدند در 3 بازی گذشته خود مستحق گرفتن حداقل 5 امتیاز بودیم اما این اتفاق رخ نداد.وی در پایان به تسنیم گفت: قرار نیست بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت مسجدسلیمان جریمه مالی شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.