• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

محسن رضايي: مردم خوزستان با وجود زر و گنج موجود در این استان فقیر هستند

  • کد خبر : 9498
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/سارا ممبینی:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی که از  طریق ویدئو کنفرانس از سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان پخش می شد  اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین تدابیر رهبر برای عبور از شرایط کنونی کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/سارا ممبینی:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی که از  طریق ویدئو کنفرانس از سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان پخش می شد  اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین تدابیر رهبر برای عبور از شرایط کنونی کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه یک پیش بینی آینده نگرانه است، تدبیری است که برای برای برون رفت از تحریم های ظالمانه ، فراز و نشیب ها و شوک های اقتصادی که از داخل و خارج به اقتصاد ما وارد می آید، اندیشیده شده است و دولت نیز درسطوح وزارتی و استانی در صدد است تا با سند چشم انداز همراهی کند.

محسن رضایی افزود: انتظاری که از برگزاری چنین همایشی در استان خوزستان می رود این است که ابعاد اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان توسط مدیران و اقتصاد دانان مشخص شود وبا توجه به ظرفیت ها و منابع انسانی و مادی در خوزستان مورد برنامه ریزی قرار بگیرد .
وی با اشاره به اینکه برنامه ی ششم در دست تدوین می باشد از صاحبنظران خواست تا پیشنهادها ی خویش را به مجمع تشخیص مصلحت ارائه کنند تا مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد.
محسن رضایی در عین حال با تاکید بر لزوم رقابت بین مناطق مختلف و استانها در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در سیاستهای برنامه ی ششم فاکتور رقابت وارد شده است که باید به صورت مستمر به آن توجه شود تا در تولید ملی شاهد افزایش باشیم . مثلا استان خوزستان با سایر استانها از نظر افزایش تراز مالی رقابت کند و سالانه 10 میلیارد دلار به تراز مالی کشور اضافه کند که البته این مستلزم این است که امکانات مالی و اختیارات مربوطه نیز به استانداری خوزستان تعلق بگیرد.
لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. با سلام
    مطابق انتظار حرفهای تازه، ایده های نو و نظریه های قابل اجرا از آقای دکتر رضایی میشنویم.

    به نظر میرسد این ایده از همان تفکر فدرالیته اقتصادی ایشان نشأت میگیرد که در صورت تحقق نه تنها بخش عمده ای از مشکلات منطقه حل شده بلکه باعث شکوفایی و توسعه نیز خواهد گردید.

    اما در این میان ذکر یک نکته را نیز ضروری میدانم :
    خوزستان مستحق و مستعد توسعه همه جانبه هست و تمامی ابزارهای لازم را دراختیار دارد بجز 1-بودجه لازم برای تحقق طرحهای توسعه اقتصادی و 2-مدیریت کارآمد، که امیدوارم برای این این دو مورد نیز تدابیری کارا اندیشیده شود.

    به امید خوزستانی آباد و ایرانی سرافراز.

  2. درود بر حام محسن سردار بختیاری.مابوجود شما وددکتر جلیلی افتخار میکنیم شما جزء بزرگان وسرمایه های قوم بختیاری هستید .امیدوارم با همدلی بتوانید برای قومتان کاری بکنید

  3. حرف زدن کافی نیست
    شما برای احقاق حقوق شهرت چکار کردی حاج محسن…؟

  4. فرک اکنم راست اگو …. ما نونستیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.