• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
1

عبدالمجيد باقري نيا: اگر کسی می‌تواند به نفت مسجدسلیمان کمک کند بدون هیچ توقعی از باشگاه تیم را تحویل او می‌دهم.

  • کد خبر : 9455
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده همه بازی‌ها برای ما بسیار سخت است. حالا که بازی با پرسپولیس شده کار ما سخت‌تر هم می‌شود و باید بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده همه بازی‌ها برای ما بسیار سخت است. حالا که بازی با پرسپولیس شده کار ما سخت‌تر هم می‌شود و باید بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اشاره به جابه‌جایی‌هایی که در کادر فنی پرسپولیس اتفاق افتاده‌، افزود: بدون توجه به اتفاقاتی که در یکی‌ دو روز اخیر افتاده باید برابر پرسپولیس قرار بگیریم. این بازی برای ما از هر بازی دیگری سخت‌تر است چرا که نمی‌دانیم آنالیز دیروز ما از پرسپولیس فردا به کار ما می‌آید یا نه. با توجه به تغییراتی که کادرفنی جدید پرسپولیس در نوع بازی این تیم ایجاد خواهد کرد، مطمئناً دچار مشکلاتی خواهیم شد. با این حال تیم ما هم به اندازه کافی تجربه دارد و از بازی هفته قبل مقابل استقلال توانسته‌ایم تجربیات خوبی کسب کنیم.”

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب و با کیفیت را انجام دهیم و بتوانیم روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کرده و این بار برعکس بازی با استقلال به گل برسیم. دوست دارم فردا با امتیاز به خانه برگردیم.

باقری‌نیا درباره این که تیمش در این چند هفته با مشکلاتی از جمله گلزنی روبه‌رو بوده گفت: قطعا همه در فوتبال کارشناس هستند و می‌دانند برای جمع و جور کردن تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده و در شهر کوچک و دور افتاده‌ای قرار گرفته مشکلاتی وجود دارد و نفت مسجدسلیمان مانند تیم‌های کلانشهرها نیست. دوستان از بنده می‌پرسند که چرا تیم را خوب نبسته‌ای اما واقعا مشکلاتی در این بین وجود داشت.

وی با بیان این که نتوانسته بازیکنان مورد نظرش را جذب کند ادامه داد: 90 درصد بازیکنانی که اکنون در دیدارهای ما به میدان می‌روند لیست سوم ما هستند. ما با خیلی‌ها مذاکره کردیم اما آنها حاضر نشدند به نفت بیایند. برخی به این دلیل که شهر دور و کم امکانات است، به ما پاسخ مثبت ندادند و برخی دیگر به این دلیل که قراردادشان پایین بود حاضر نشدند به مسجدسلیمان بیایند و به همین دلیل ما سراغ لیست بعدی‌مان رفتیم. سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: خیلی دوست داشتیم بازیکنانی جذب کنیم که در رقم خوردن نتیجه تعیین‌کننده هستند اما این اتفاق رخ نداد. یک بازیکن برزیلی به تازگی جذب کرده‌ایم که او تنها 2 جلسه با ما تمرین کرده و اکنون چندان آماده نیست و باید پس از آماده شدن او را به ترکیب اضافه کنیم.

باقری‌نیا درباره این که شایعه شده پس از استعفایش بازی مقابل پرسپولیس آخرین مهلت اوست و شاید صمد مرفاوی جای او را بگیرد، گفت: هفته گذشته به دلیل مشکلاتی که وجود داشت از سمتم استعفا کردم. اکنون هم اگر صمد مرفاوی به این تیم بیاید بسیار خوشحال می‌شوم. ما مربیان کارمان حرفه‌ای است و یک روز هستیم اما روز دیگر به دلیل عدم نتیجه‌گیری یا عدم تعامل باید برویم.

وی ادامه داد: این آمادگی را دارم که هر زمان که گفتند نفت مسجدسلیمان را ترک کنم چرا که این تیم شهر من است و اینجا را متعلق به خودم نمی‌دانم و تیمی هم که برای شاد شدن مردم باید موفق عمل کند. اگر کسی می‌تواند به نفت مسجدسلیمان کمک کند من همین امروز بدون هیچ توقعی از باشگاه تیم را تحویل او می‌دهم.

باقری‌نیا در خصوص غایبان تیمش در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: همه بازیکنان را در اختیار داریم و بدون محروم و مصدوم به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.