• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

مراسم معارفه مسعود رضاييان مدیر عامل جدید نفت برگزار شد

  • کد خبر : 9441
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت نفت مراسم معارفه مدیر عامل جدید نفت آقای رضاییان در محل مهمانسرای 90 تخت خوابه نفت برگزار شد. در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره و همچنین کادر فنی و بازیکنان نفت برگزار شد ابتدا آقای رامین حاتمی رییس هیئت مدیره […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت نفت مراسم معارفه مدیر عامل جدید نفت آقای رضاییان در محل مهمانسرای 90 تخت خوابه نفت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره و همچنین کادر فنی و بازیکنان نفت برگزار شد ابتدا آقای رامین حاتمی رییس هیئت مدیره ضمن تشکر از زحمات فراوان آقای نظری اظهار داشت:وضعیت باشگاه ما روز به روز در حال بهبود است و انشالله امید دارم که هیچ مشکلی در کار نباشد و کادر فنی و بازیکنان فقط به فکر مستطیل سبز باشند و به فکر رضایت مندی هواداران پرشور باشند به هر حال ما تیمی هستیم که تازه تشکیل شده ایم و باید محکم و استوار جلو برویم. انشالله با نتایج خوبی که کسب خواهد شد دل هواداران عزیز را شاد نماییم و نتایجی در خور شان مردم و هواداران و نام نفت و مسجدسلیمان کسب نماییم.

وی در ضمن تصریح کرد: آقای نظری زحمات فراوانی را از ابتدا برای این تیم متحمل شد و همیشه نیز علیرغم مشغله فراوان اداری و مسئولیت سنگین در باشگاه مناطق نفت خیز جنوب مجدانه در پی رفع مشکلات تیم فوتبال نفت هم بودند.

در ادامه این جلسه آقای نظری ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و کادر فنی و همچنین بازیکنان و کلیه نفراتی که در اطراف تیم زحمت کشیدند ادامه داد:در طی این مدتی که بنده به عنوان مدیر عامل از زحمات همه دوستانی که در این مدت متحمل مشقات فراوانی شدند تشکر میکنم همانطور که جناب حاتمی گفتند: مشغله فراوان بنده در باشگاه مناطق نفت خیز جنوب که دارای 211 تیم در رشته های مختلف ورزشی و بیش از 4700 ورزشکار میباشد. باعث شد که دیگر بیش از این نتوانم که در اختیار تیم فوتبال باشم و درخواستی به اعضای هیئت مدیره دادم و خواستار آن شدم که اینکار به فرد توانمند و با سابقه ایی سپرده شود که بهترین فرد یعنی جناب رضاییان انتخاب شد. الته از این به بعد هم بنده و هم تمامی همکارانم در مجموعه مناطق نفت خیز با تمام توان پشتیبان تیم نفت و موسسه هستیم و انشالله بتوانیم در خدمت همه شما عزیزان باشیم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

در ادامه آقای رضاییان ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و همچنین تشکر از زحمات آقای نظری اظهار داشت: بنده آمده ام که همراه و همدل باشما در کنارتان باشم نه به عنوان مدیر عامل بلکه به عنوان یک دوست آمده ام که بتوانم در کنارتان به مشکلات شما رسیدگی کنم. من همیشه دوست داشته ام صداقت در کارم باشد و همیشه صادق باشم و صداقت در کارم اهمیت دارد آمده ام کمک کنم و احساس می کنم که می توانم کمک کنم برای همین هم آمده ام و سه قدم مهم باید کنار هم برداریم اولین قدم می بایست تیم 15 را در جدول بگیریم و بعد از آن تیم 14 و همین طور بالاتر تا به جایی برسیم که تیم های دیگر بخواهند مارا در جدول پشت سر بگذارند و نتوانند. به من اطمینان داشته باشید. اما ابتدا باید به خودتان اعتماد کنید باید بیدار شوید اما اگر بیدار هم نشوید بیدارتان خواهیم نمود چون من به عنوان یک معلم وظیفه دارم انسان ها را در مسیر درست راهنمایی کنم هر چند سخت هر جند تلخ و دشوار وظیفه داریم قدم به قدم جلو برویم تا بتوانیم تیمی در خور نام و شان جنوب در شان شهر مسجدسلیمان و نام نفت. شکیبایی صبر و کار بیشتر در دستور کار ما قرار دارد.

moarefenaft3

moarefenaft4

moarefenaft2

moarefenaft1

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.