• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

معرفي بازيکن برزيلي نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 9403
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تيم نفت مسجدسليمان براي رفع نقص در گلزني مهاجم برزيلي سابق اولسان کره را به خدمت گرفته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت نفت مسجدسلیمان، لوییز کارلوس دو سانتوز مارتینز بازیکن جدید الورود تیم نفت می‌باشد. وی در پست مهاجم بازی می‌کند. لوییز کارلوس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تيم نفت مسجدسليمان براي رفع نقص در گلزني مهاجم برزيلي سابق اولسان کره را به خدمت گرفته است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سایت نفت مسجدسلیمان، لوییز کارلوس دو سانتوز مارتینز بازیکن جدید الورود تیم نفت می‌باشد. وی در پست مهاجم بازی می‌کند. لوییز کارلوس در 19 ژوئن 1984 (29 خرداد 1363)در سائو لویز -مارانائو برزیل متولد شد.

لوییز از سال 2011 عضو تیم توکیو وردی در لیگ ژاپن بود و در 27 دیدار 9 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی در 2012 عضو تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بود و در لیگ برتر این کشور موسوم به کی لیگ در 39 دیداری که برای این تیم به میدان رفت موفق شد 13 گل به ثمر برساند.

در سال 2013 لوییز به تیم جی جو یونایتد (کره جنوبی) رفت و در 31 دیدار 7 گل برای این تیم زد.

وی امسال پس از آن که نتوانست با تیم القادسیه کویت به توافق دست یابد به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست تا در لیگ برتر مشکل گلزنی نفت را حل کند.

این بازیکن 30 ساله با قد 1/78 متاهل و دارای یک فرزند دختر می‌باشد. وی امروز وارد مسجدسلیمان شد و بنا بر گفته نظري مدیر عامل باشگاه تلاش می شود تا آی تی سی ایشان قبل از بازی با پرسپولیس آماده شود تا وی بتواند در دیدار هفته آینده، نفت را در مقابل پرسپولیس همراهی کند. وی از فردا در تمرینات نفت شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هر سه بازی 1 گل آمار خوبی برای یک مهاجم هست؟؟

    تازه 30 سالشه، اگه سنش واقعی باشه!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.