• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
3

حسنوند: محمد نظري همچنان مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي نفت مسجدسليمان مي باشد

  • کد خبر : 9400
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي انتشار خبر مديرعاملي مسعود رضاييان در خبرگزاري فارس مهران حسنوند مسئول روابط عمومي باشگاه نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: خبر منتشر شده در بعضي خبرگزاري ها كذب و محمد نظري همچنان مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي نفت مسجدسليمان مي باشد. اين در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي انتشار خبر مديرعاملي مسعود رضاييان در خبرگزاري فارس مهران حسنوند مسئول روابط عمومي باشگاه نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: خبر منتشر شده در بعضي خبرگزاري ها كذب و محمد نظري همچنان مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي نفت مسجدسليمان مي باشد. اين در حالي ست كه مسعود رضاييان لحظاتي پيش در گفتگو با خبرگزاري ايسنا گفت: مذاكراتي صورت گرفته است و قرار است عصر امروز جلسه معارفه‌اي داشته باشيم و قراردادم نهايي شود.

وي در پاسخ به این که گفته می‌شود شما با حکم معاون ورزشی وزارت نفت به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان منصوب شده‌اید، گفت: فكر نمي‌كنم كه من منصوب شده باشم و هنوز چيزي به من نگفته‌اند. معمولا قرارداد امضا می‌شود و بعد انتصاب صورت می‌گیرد. صحبت‌ها فقط در حد مذاكره بوده است و هنوز قراردادم امضا نشده است و اگر در جلسه امروز به توافق نهايي برسيم، قراردادم امضا مي‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. امیدواریم یک تیم مدیریتی فوتبالی و با تجربه هدایت این تیم که با خون دل چندساله هواداران به لیگ برتر اومده را بدست بگیرند .

    هیات مدیره فعلی فکر می کنند لیگ برتر هم مثل مسابقات جام رمضان شرکت نفت هست که بطور سنتی مربی گری و سرپرستی تیم ها در دست مدیران و روسای ادارات شرکت نفته!!!!!

  2. آقای حسنوند عزیز امیدواریم بزودی خودت خبر تغییر هیات مدیره را اعلام کنی چونکه عامل اصلی اوضاع بد تیم هیات مدیره کارنابلد فعلی هستند . البته تقصیری ندارند چون تجربه ی این را ندارند …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.