• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
2

خبر فوري/ مسعود رضائیان مدیر عامل باشگاه نفت مسجد سلیمان شد/ نظري بر كنار شد

  • کد خبر : 9395
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  از سوی معاونت ورزشی وزارت نفت، مسعود رضائیان به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب و معارفه شد. رضاییان پیش از این به عنوان معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان مشغول به کار بود که در این اواخر نیز، به عنوان مدیر آکادمی فوتبال باشگاه […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  از سوی معاونت ورزشی وزارت نفت، مسعود رضائیان به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب و معارفه شد.

رضاییان پیش از این به عنوان معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان مشغول به کار بود که در این اواخر نیز، به عنوان مدیر آکادمی فوتبال باشگاه صنعت نفت نیز منصوب شده بود.

وی همچنین در کارنامه خود سابقه مدیر عاملی باشگاه فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد و به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال مشکلات تیم نفت مسجد سلیمان در زمینه‌های مالی و نتایج به دست آمده این تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مسعود رضاییان به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب شد. نفتی‌ها جمعه هفته جاری در تهران میهمان تیم پرسپولیس تهران خواهند بود.

مرجع/فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. خدا رو شكر. براي آقاي رضاييان آرزوي موفقيت مي كنم. اميدوارم يك مربي بزرگ را به تيم بياورد تا تيم از اين وضعيت نجات پيدا كند.

  2. حالا ديگه خيلي ها بايد برن…. باقري نيا زرنگي كرد ديشب خودش استعفا داد چو نمي دونست ديگه جايي نه بين هواداران و نه مسئوليمن ندارد.

  3. خداروشکر بالاخره عاملین نابودی نفت برکنارشدند ودست هردو نفر برای مردم رو شد.انشالاه که اآقای رضاییان درمسجدسلیمان مستقرشوند و مثل مدیرقبلی زیرکولرگازی دراهواز برای تیم تصمیم نگیرند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.