• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

دكتر اسماعيل جليلي: ضعف کادر مدیریتی و فنی نفت مسجدسليمان به همراه بی استراتژی بودن در مدیریت ها باعث این نتایج ضعيف شده است

  • کد خبر : 9392
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجدسليمان که به تازگي به به ليگ برتر آمده تاکنون نتوانسته نتايج خوبي را کسب کند و در انتهاي جدول تنها با سه امتياز قرار دارد، به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي  گفت: اکنون هیچ کس از وضعیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجدسليمان که به تازگي به به ليگ برتر آمده تاکنون نتوانسته نتايج خوبي را کسب کند و در انتهاي جدول تنها با سه امتياز قرار دارد، به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي  گفت: اکنون هیچ کس از وضعیت کنونی نفت راضی نیست و متاسفانه ضعف کادر مدیریتی و فنی این تیم به همراه بی استراتژی بودن در مدیریت ها باعث این نتایج شده است که باید مشکلات رفع شوند.

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان گفت: قسمتی از مشکلات مالی برطرف شده و نمی توان تمام مشکل را مشکل مالی دانست چرا که قبل از بازی با استقلال به بازیکنان پول داده شده اما نتیجه گرفته نشده است و عملکرد ضعیف این 7 هفته در لیگ برتر ربطی به مسائل مالی ندارد و بیش تر به ضعف مدیرعامل و کادرفنی وابسته است.

دکتر جلیلی در مورد راه حل خروج از بحران برای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولین و هیئت مدیره نفت باید تغییرات جدی در این تیم انجام دهند، متاسفانه بخش مدیریتی و کادر فنی این تیم نتوانسته تیمی در حد لیگ برتر روانه مسابقات کند. تیمی که پشتوانه اجتماعی و بی نظیری در مسجدسلیمان دارد، انتظارات هواداران از این تیم باعث می شود تمام دلسوزان برای این تیم به صحنه بیایند و تنها در روزهای خوشی آفتابی نشوند و اکنون که تیم نیازمند است کمک کنند و شانه خالی نکنند تا از این مرحله سخت موفق عبور کنیم.

نماینده مسجدسلیمان در شورای اسلامی همچنین گفت: این تیم درکنار جایگاه اجتماعی و معنوی که دارد باید از طرف همه مسئولان حمایت شود .من هم با وزیر صحبت کرده ام و انشالله کمک هایی به این تیم خواهند کرد تا از این مشکلات رهایی یابد.

مرجع/ورزش3

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. برادر باتعصب مچکریم مچکریم مچکریم.انشالاه با دلسوزانی همچون شما وحاج اآقا امینی قله های افتخار را فتح میکنیم

  2. مسئولین تیم نفت چه در منطقه  ویا در وزارت خانه نسبت به این تیم اشتباه بزرگی داشته اند  وبه جای کمک به حل مشکلات مالی وجذب بازیکن   تمام کادر فنی  ومدیریتی را عوض کردند تا هیچ کس نتواند  حرفی خلاف تصمیمات آنها بگیرد .
     با این وضع باید در انتظار رفتن به لیگ یک باشیم 
     هواداران عزیز ……………………………………………………………………..

  3. باسلام واقعا تو این موقعیت دکتر باید بیاد کمک تیم فقط همی درخواست ازش دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.