• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

فوري/ عبدالمجيد باقري نيا استعفا داد

  • کد خبر : 9381
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ایسنا، عبدالمجید باقری‌نیا از سرمر بي گري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان استعفا داد. وي با اعلام این خبر گفت: امروز نامه استعفایم را تقدیم باشگاه کردم و به آن‌ها یک هفته مهلت دادم تا نفر جایگزین مرا انتخاب کنند. وی افزود: من نهایتا تا […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ایسنا، عبدالمجید باقری‌نیا از سرمر بي گري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان استعفا داد. وي با اعلام این خبر گفت: امروز نامه استعفایم را تقدیم باشگاه کردم و به آن‌ها یک هفته مهلت دادم تا نفر جایگزین مرا انتخاب کنند.
وی افزود: من نهایتا تا روز بازی با پرسپولیس سرمربی نفت مسجد سلیمان خواهم بود و حتی اگر قبل از آن بازی نفر جایگزین من انتخاب شود به راحتی تیم را تحویل او خواهم داد.
باقری نیا درباره علت این تصمیمش گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که مشکلات مالی بخش کوچکی از آن‌هاست. نمی‌توانم تمام این مشکلات را بازگو کنم. اما این قدر بدانید که دیگر نمی‌توانم کار کنم.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا خبر حضور رحمان رضایی در تیم‌تان باعث استعفایتان شده است گفت: من کاری به آمدن رحمان رضایی ندارم و این خبر را الان از زبان شما می‌شنوم. خوشحال می‌شوم بعد از من یک فرد با دانش هدایت نفت را برعهده بگیرد. لیاقت مردم مسجدسلیمان بیش از این حرف‌هاست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. با عرض سلام .آقای باقری نباید این کار را انجام میدادید .خیلی به ضرر تیم نفت مسجدسلیمان و فوتبال مسجدسلیمان می شود .انشا… که معترضین به سبک و روش آقای باقری بتوانند مربی بهتر از آن را بیاورند .به امید روزهای بهتر . انشا.. شرایطی ایجاد شود که آقای باقری بماند .

  2. با عرض سلام :امیر قلعه نوعی : تیم نفت مسجدسلیمان قدرت تاکتیکی خود را به ما دیکته کرد .آقایان این قدرت تاکتیکی را سرمربی تیم ایجاد کرده است یا هو و جنجال و شیت و گاله تماشا گر نما ها و یا خدایی نکرده توهین های عده کمی از تماشا گرها . انشا.. احساسی با تیم نفت مسجدسلیمان برخورد نکنیم و به قول معروف به احترام خودمون بایستیم . بودجه برای بازسازی ورزشگاه و هتل فرهیختکان و تکمیل فرودگاه و امکانات دیگری که بعدا به شهر وارد میشود از بابت لیگ برتری شدن تیم نفت است (با تشکر از بهروز مکوندی و دیگران) که این مهم را ایجاد کردند. انشا..همین سرمربی بماند و تیم راهدایت کند. کمی صبر انشا.. مشکلات حل می شود.

  3. باقري نيا خيلي دير استعفا داد. خودمون رو گول نزنيم و هي بگيم قلعه نوعي گفته تيم خوب بازي مي كنه. آقا تو فوتبال روز دنيا تيمي كه نتيجه نگيره يعني خوب نيست. سال ها بدبختي كشيديمك تا اين تيم به ليگ برتر صعود كرده…

  4. با عرض سلام . آقای کریموند عزیز . مجید باقری چیز کمی از مربیان حال حاضر کشور کم نداره و استاد بیشتر این مربیان است . امیر قلعه نوعی 5بار با اسقلال و سپاهان قهرمان لیگ شد که بهترین امکانات و بازیکنان تراز اول رو داشت . نه با یک تیم لیگ یکی. تیمی که مجید باقری ساخت استقلال رو یک نیمه یک گل یه بک کرد آیا تیم در ابتدای فصل این قدرت رو داشت . انشا..وضع تیم رو به بهبودی بره . ما آرزوداریم تیم لیگ برتر بمونه که امکانات و مزایای اون به شهرمون تعلق بگیره . به امید سربلندی MIS.انشا…

  5. قلعه نوعی احترام دید و احترام گذاشت
    اما تیمی که 11 گل خورده دارد و یک گل زده و ان همم توسط مدافع حریف (گسترش فولاد) اتو گل بوده است
    پس تیمی بسیار نا کام بوده است.
    خودمان را گول نزنی بازیکن بخرند و کادر فنی عوض شود تا در لیگ بمانیم

  6. دنیا و بهروز مکوندی تمام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.