• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

حواشی نفت مسجدسلیمان – استقلال تهران 8 / تماشاگران، نفت و استقلال را با هم تشويق كنند

  • کد خبر : 9328
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظری، در مورد شرایط شهر مسجدسلیمان برای بازی مقابل استقلال گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و تمام هماهنگی‌ها برای برگزاری یک دیدار خوب و جذاب انجام شده و می‌خواهیم میزبانی خوبی از استقلال داشته باشیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از باسايت باشگاه نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظری، در مورد شرایط شهر مسجدسلیمان برای بازی مقابل استقلال گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و تمام هماهنگی‌ها برای برگزاری یک دیدار خوب و جذاب انجام شده و می‌خواهیم میزبانی خوبی از استقلال داشته باشیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از باسايت باشگاه نفت وی ادامه داد: همه ما می‌خواهیم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. استقلال تیم بزرگی است و ما هم می‌خواهیم مقابل این تیم بزرگ بازی خوبی ارائه دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت پیروزی احتمالی مقابل استقلال به بازیکنان پاداش می‌دهد یا خیر، اظهار داشت: مسلماً برای پیروزی احتمالی در این بازی پاداش در نظر می‌گیریم. اکنون هم با حمایت‌های هیئت مدیره مقداری پول به بازیکنان داده شد تا با روحیه خوب به مصاف استقلال بروند.

نظری در خصوص این که گفته می شود اکثر مردم شهر مسجدسلیمان طرفدار استقلال هستند عنوان کرد: تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تمام کشور طرفداران زیادی دارند اما در شهر ما اولویت اول همه هواداران نفت مسجدسلیمان است. هواداران می‌خواهند هم نفت و هم استقلال را تشویق کنند.

وی درباره این که احتمال دارد در صورت شکست مقابل استقلال به فکر تغییر سرمربی تیمش باشد، گفت: در مورد مشکلات تیم بررسی‌های کارشناسی انجام شده و همه ما می‌دانیم اشکالاتی وجود دارد اما می‌خواهیم در کنار هم این مشکلات را برطرف کنیم. من اعتقاد دارم تیم می‌تواند جایگاه خوبی پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: فعلاً قصد تغییر در کادر فنی نداریم اما اگر تا نیم فصل اتفاق خاصی رخ ندهد ممکن است تغییراتی ایجاد کنیم.

نظری درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: لوئیز کارلوس مهاجم برزیلی در تست‌های پزشکی ما شرکت کرده که اگر در این تست‌ها موفق شود با قراردادی ۴۰۰ میلیون تومانی به نفت مسجدسلیمان می‌پیوندد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.