• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
2

روی بد سکه برای فوتبال مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9287
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ اسفنديار صالحي پور: فوتبال مسجدسلیمان با این که دارای نمایندگانی در لیگ های استانی، دسته 3 و لیگ برتر کشور است اما وضعیت ناراحت کننده دارد و این سرآغاز خوبی برای شروع مجدد فوتبال شهر مظلوم مسجدسلیمان بعد از سالیان طولانی در سطح حرفه ای کشور نبوده است که همین امر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ اسفنديار صالحي پور: فوتبال مسجدسلیمان با این که دارای نمایندگانی در لیگ های استانی، دسته 3 و لیگ برتر کشور است اما وضعیت ناراحت کننده دارد و این سرآغاز خوبی برای شروع مجدد فوتبال شهر مظلوم مسجدسلیمان بعد از سالیان طولانی در سطح حرفه ای کشور نبوده است که همین امر باعث شد علاقمندان ورزش خیلی زود صدای زنگ خطر را بشنوند.

وقتی به همت روابط عمومی هیأت فوتبال جهت شرکت در کنفراس خبری تیم فوتبال نفتون که امسال با قهرمانی زود هنگام فصل گذشته سوپر لیگ استان خوزستان مجوز در حضور دسته سه کشور را به دست آورد دعوت شدم بیش از هرچیزی توجه ام به اتاق محقر و ملزومات ناچیز هیأت فوتبالی جذب شد که صاحب نماینده در لیگ برتر و دسته 3 کشورمان است.

بعد از این که علت نبود امکانات کافی و خور شان فوتبال حرفه ای را جویا شدم آقای قاسمی رئیس هیات فوتبال شهرستان گفت: خواستیم رسانه ها به بهانه تیم نفتون اینجا بیایند تا از وضعیت ما مطلع شوند که شاید با انعکاس وضع موجود مسئولین را گوش زد کرده باشیم.

نکته بعدی که توجه مرا به خود جلب کرد نداشتن رئیس و مسئول ثابت برای اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان بود به طوری که هفته ای یک روز فردی به عنوان کفیل از شهرستان جهت رتق و فتق امور به اداره می آید تا توسط مدیرکل مسجدسلیمانی ورزش و جوانان استان شخصی به عنوان ریاست ابلاغ بگیرد.

هوای اتاق بسیار گرم بود که آقای بهوند موسس و رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نفتون وارد شد و در همین حال جلسه رسمیت پیدا کرد.

بهوند، بازنشسته شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان بود. با اولین سوالی که از او پرسیده شد شروع به توضیح داد که: باشگاه نفتون در سال 1355 تاسیس گردید که بزرگان زیادی همچون بهزاد غلامپور را تقدیم فوتبال کشور کرد و الان باعث افتخار و سربلندی نفتون هستند.

موسس باشگاه نفتون تیم فوتبالش را صد در صد بومی معرفی کرد که با اتکا به جوانان مسجدسلیمان توانستند مجوز حضور در لیگ دسته کشور را کسب کنند.

وی سد راه تیمش را مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: با توجه به این که اواخر مهرماه بازی ها شروع می شوند و 12 شهریور قرعه کشی صورت می گیرد ما تاکنون موفق به پرداخت مبلغ 35 میلیون تومان ورودی هم نشدیم چه برسد به تأمین هزینه های مالی دیگر از قبیل جذب بازیکن و امکانات حیاتی به منظور تیم داری در سطح کشور، بهوند وضعیت نابسمان نفتون را زنگ خطری برای فوتبال مسجدسلیمان عنوان کرد و اذعان داشت ما و دیگر باشگاه هاي شهرستان از حمایت مسئولین برخوردار نیستیم و این موضوع نشان می دهد که همه تیم ها قربانی نفت مسجدسلیمان شدیم و تمام توجه ها به آن سمت است و این موضوع زنگ خطری برای فوتبال پایه و آینده فوتبالی شهرمان می باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشي نفتون در ادامه به روند نامه نگاری و جلسات متعدد با مسئولین برای حمایت از تیمش سخن گفت و پاسخ ندادن جواب نامه ارسالی به نماینده شهرستان اظهار گله مندی کرد و در مقابل از زحمات امام جمعه که در خطبه های نماز جمعه از دست اندکاران خواست به حمایت و پشتیبانی تیم بپردازند تشکر کرد.

همچنین از نشت ها و نامه نگاری ها با فرماندار، شورای اسلامی شهر، شرکت نفت و دیگر نهادها سخن گفت که ثمره ای برای نفتون تا الان به ارمغان نیاورده اند.

بهوند اعلام کرد در اینجا جا دارد ضمن تشکر از استانداری خوزستان که با پیگری های یکی از مدیرکل هایش مبلغ 3 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شد و مقدمات اردو برای آماده سازی بازیکنان در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری مهیا گردید ولی متاسفانه به دلیل همان مشکلات مالی نتواستیم برویم و در نقل و انتقالات موفق به جذب بازیکن نشدیم و این عوامل همه منجر به این شدند که ما در آستانه تعطیلی تمرینات تیم قرار بگیریم در شرایطی که همه رقبای حاضر در آمادگی کامل به سر می برند.

در پایان این نشت صمیمانه که در اتاق گرم و مظلوم هیات فوتبال برگزار شده بود موجی از ناامیدی برای ادامه حضور نفتون در لیگ دسته 3 به همه القا گردید که اگر مسئولین و حامیان ورزش شهرستان تلاش کنند شاید روی خوش سکه برای فوتبال مسجدسلیمان پدیدار شود و یادآوری روزگاری باشد که فوتبال مسجدسلیمان با غرور در عرصه اول کشور حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بخدا اگه روی نفتون سرمایه گذاری بشه حتما جای تیم نفت رو خواهدگرفت چون تمام عوامل تیم بومی هستند و باغیرت و کاردان.برخلاف مدیران نفت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.