• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

محمد نظری: تمهیدات لازم برای میزبانی بازی با استقلال‌ تهران اندیشیده شده است

  • کد خبر : 9244
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی بازی با استقلال تهران اندیشیده شده است. وی افزود: امیدوارم هواداران مسجدسلیمانی سنگ تمام بگذارند تا معرف خوبی برای شهرستان و فرهنگ مسجدسلیمان و ایل و تبار خود باشند. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیم عنوان کرد: شرایط تیم خوب است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی بازی با استقلال تهران اندیشیده شده است.

وی افزود: امیدوارم هواداران مسجدسلیمانی سنگ تمام بگذارند تا معرف خوبی برای شهرستان و فرهنگ مسجدسلیمان و ایل و تبار خود باشند. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیم عنوان کرد: شرایط تیم خوب است و مشکل خاصی ندارد. تیم ما در بازی هایی که داشته ایم اخراجی داده است که خواسته ایم تذکرات لازم به بازیکنان داده شود تا مشکل خاصی پیش نیاید. به هر حال اخراج شدن بازیکنان مان، از کم‌تجربگی آن ها است.

وی بیان کرد: تیم ما تاکنون بازی های سختی را پشت سر گذاشته است و هفته آینده نیز با تیم پرسپولیس بازی دارد. از طرف دیگر نیز از نظر مالی در مضیقه هستیم و شرایط مان سخت است ولی با همکاری هواداران و مجموعه تیم می‌توانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. البته هنر این است که در این سختی‌ها، شرایط فراهم شود تا راحت تر از آن وضعیت عبور کنیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور از ساعت 18:50 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان از استقلال تهران میزبانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.