• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

تیم ملی گلف به نفت آغشته شد/ دعوت گلف بازان مسجدسلیمانی به تیم ملی

  • کد خبر : 9214
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با دعوت رسمی فدراسیون گلف دو تن از گلف بازان تیم نفت مسجدسلیمان ملی پوش شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با دعوت فدراسیون گلف، آقایان سعید براتی و منوچهر نصیری برای حضور در مسابقات بین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با دعوت رسمی فدراسیون گلف دو تن از گلف بازان تیم نفت مسجدسلیمان ملی پوش شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، با دعوت فدراسیون گلف، آقایان سعید براتی و منوچهر نصیری برای حضور در مسابقات بین المللی تایلند به تیم ملی پیوستند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات در دو بخش مردان و زنان حضور دارد که تیم مردان را سعید براتی و منوچهر نصیری هردو از تیم نفت مسجدسلیمان تشکیل می دهند. در تیم زنان نیز خانم ها زیبا مردانی و نازنین شهرکی از تهران حضور دارند. هشتادمین دوره مسابقات معتبر « اوپن تایلند » از تاریخ 18 تا 21 شهریور ماه در شهر بانکوک پایتخت این کشور با حضور تیم های مختلف از قاره آسیا و قاره اقیانوسیه برگزار می شود.

لازم به ذکر است ورزش گلف که از جمله ورزش های پرهیجان و مفرح شناخته می شود برای نخستین مرتبه در کشور در سال 1287 و متعاقب به ثمر رسیدن نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان در این شهر اجرا شد. تیم گلف نفت مسجدسلیمان نیز از جمله تیم های مطرح و با سابقه کشورمان است که با کسب 12 قهرمانی در لیگ برتر قهرمان بلامنازع و قطب اول گلف کشور به شمار می آید . گلف بازان تیم نفت و مربی این تیم سابقه رقابت با تیم های مطرح آسیا و جهان و کسب عناوین و مدال های رنگارنگ برای ویترین افتخارات تیم ملی کشورمان را درکارنامه ورزشی خود دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.