• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

نفت مسجدسليمان چه چيزي كمتر از نفت تهران دارد؟

  • کد خبر : 9210
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۱۹

مگر تیم شهر ما که سرزمین اصلی و جایگاه و نماد نفت ایران زمین است چه چیزی کمتر از تیم همنام تهرانی (نفت تهران) دارد که این تیم بودجه ای فراتر از ما داشته و هزینه کند و عملکردش در انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان اسمی و حرفه ای بهتر از ما باشد. این کار […]

مگر تیم شهر ما که سرزمین اصلی و جایگاه و نماد نفت ایران زمین است چه چیزی کمتر از تیم همنام تهرانی (نفت تهران) دارد که این تیم بودجه ای فراتر از ما داشته و هزینه کند و عملکردش در انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان اسمی و حرفه ای بهتر از ما باشد. این کار شما باعث شد که رسانه های کشور به طعنه با انتخاب تیتر “کم هزینه ترین تیم لیگ” به تیم ما کم توجهی کنند. آیا شما به راستی نمی دانید که بازتاب سخنان و عملکرد شما در بین رسانه ها و هواداران و شهروندان چه تاثیری دارد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: روی سخن ما با آقای نظری مدیر عامل محترم تیم “نفت” است که با انتخاب “سرمربی” ناگزیر و کادر فنی مورد توجه خود زمینه ساز اصلی “شکست” دوباره و ناباورانه تیم شهرمان شد.

آقای مدیر عامل همه ما می دانیم و جنابعالی هم خوب می دانید که ترکیب هیات مدیره تیم نفت ورزشی نیست و از این بابت وجود چنین هیات مدیره ای از همان ابتدای انتخاب که خارج از شهر مسجدسلیمان و با توجه به نگاه مسولین نفت در پایتخت و در اهواز مرکز استان صورت گرفت با اقبال عمومی از سوی هواداران و شهروندان رو به رو نشد در ادامه و با توجه به این هیات مدیره تحمیلی ما شاهد این بودیم که انتخاب “سرمربی تیم ماه ها به طول انجامید و سرانجام ما در یک انتخاب ناگزیر و نادرست از سوی شما و هیات مدیره برای هدایت تیم نفت قرار گرفتیم.

با این همه به دلیل علاقه هواداران و شهروندان به این تیم سکوتی از سر عشق به تیم محبوبمان را پیشه کردیم تا بلکه با جذب بازیکنانی که در حد تیم شهرمان و نام باشکوه مسجدسلیمان باشند اندکی از این عدم رضایت در انتخاب سرمربی کاسته شود اما با کمال تعجب و با توجه به این که هم شما و هم ما خوب می دانیم که بودجه لازم و کافی برای حذب بازیکنان اسمی و حرفه ای وجود داشت ما شاهد حصور بازیکنانی بودیم که برای حضور در “لیگ برتر” توانایی و تجربه لازم را ندارند و نتیجه همه این اقدامات شما و هیات مدیره تیم نفت این شد که ما در کمال ناباوری باید شاهد “شکست” دوباره و ناباورانه تیم “نفت” باشیم.

پرسش اینجاست که چرا جنابعالی برای انتخاب سرمربی در حد تیم نفت و جذب بازیکنان با تجربه برای ححضور در سطح اول فوتبال کشورمان درست عمل نکردید و مجبور به انتخاب های ناگزیر و نادرست شدید؟

چرا شما برای جذب سرمربی و بازیکنان بهتر از این که الان همراه تیم هستند هزینه نکردید و به جای هزینه لازم برای انجام این امر در رسانه ها از هزینه کم برای تیم شهرمان با خرسندی خبر می دهید؟

مگر تیم شهر ما که سرزمین اصلی و جایگاه و نماد نفت ایران زمین است چه چیزی کمتر از تیم همنام تهرانی (نفت تهران) دارد که این تیم بودجه ای فراتر از ما داشته و هزینه کند و عملکردش در انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان اسمی و حرفه ای بهتر از ما باشد. این کار شما باعث شد که رسانه های کشور به طعنه با انتخاب تیتر “کم هزینه ترین تیم لیگ” به تیم ما کم توجهی کنند. آیا شما به راستی نمی دانید که بازتاب سخنان و عملکرد شما در بین رسانه ها و هواداران و شهروندان چه تاثیری دارد.

مورد دیگر اینکه اگر هم در داشتن بودجه لازم برای تیمداری در “لیگ برتر” مشکل داشتید چرا با جذب و انتخاب “اسپانسر” (حامی مالی تیم) در صدد برطرف کردن آن نبودید. همه تیمها “اسپانسر” خود را معرفی و به اطلاع رسانه ها و عموم مردم رساندند چرا شما و هیات مدیره تیم نفت در این زمینه هیچ اقدامی انجام نمی دهید.

آقای مدیر عامل بدانید و توجه داشته باشید همه هواداران و شهروندان مسجدسلیمانی از مسائل تیم نفت با اطلاع هستند و با جدیت پیگیر این امر هستند بنابراین نخست دلایل منطقی این “شکست” را به اصلاع عموم هواداران و شهروندان برسانید و دوم اینکه همواره بدانید که ما هواداران و شهروندان کارمندان اداری و شرکتی شما نیستیم که بخواهید بدون توجه به خواسته های آنا تصمیم گیری کنید و اقدام کنید. هر تصمیم و اقدام شما باید در راستای نظر هواداران و شهروندان و برای موفقیت تیم “نفت” و سربلندی شهرمان باشد در غیر اینصورت باید منتظر اعتراض منطقی هواداران و نکوهش آنان باشید.

سوم اینکه مهم رضایت و نتیجه گیری و دوام و بقای تیم “نفت” در لیگ برتر است نه رضایت مسولین شرکت نفت پس تقاضا داریم اکنون که این هیات مدیره عیر ورزشی به ریاست شما متولی امور تیمداری “نفت مسجدسلیمان” شده است با انتخاب مشاورانی ورزشی و رسانه ای و همچنین ارتباط بیش از پیش با پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ((فوتبال)) در شهرمان برای موفقیت تیم “نفت” در آینده گام بردارید و نگرانی هواداران و شهروندان را برطرف کنید.

در پایان می گوییم اگر به هر دلیلی تیم “نفت” با عدم نتیجه گیری در مسابقان

پیش رو در هفته های آینده رو به رو شود که سبب شود “فرصت تاریخی” حضور

در “لیگ برتر” بر باد رفته شود، شخص شما مسول اصلی این ناکامی خواهید بود

و باید جوابگوی هزاران هوادار و شهروند مسجدسلیمانی باشید.

به امید موفقیت تیم شهرمان در بازیهای آینده “لیگ برتر”

پاینده و سربلند باد نام باشکوه “مسجدسلیمان”

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود برغیرت شرفتان . هیچ جایی از دنیا پیدا نمیکنید مردم اینقدر تعصب و با غیرت باشند. تشکر فراوان از مدیران با غيرت و با تعصب سایت.باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ای کاش مدیر سایت تیم نفت هم …………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.