• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

افتخار آفريني دانش اموزان مسجدسليماني در مسابقات لیگ بین المللی پایا

  • کد خبر : 9162
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دانش آموزان دبیرستان شاهد اطهر شهرستان مسجدسلیمان در هفتمین مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا در رشته زیست موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در سطح کشور شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، یک تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دانش آموزان دبیرستان شاهد اطهر شهرستان مسجدسلیمان در هفتمین مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا در رشته زیست موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در سطح کشور شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، یک تیم پنج نفره از دانش آموزان دبیرستان شاهد اطهر شهرستان مسجدسلیمان به هفتمین مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا اعزام شد، که در این مسابقات در رشته زیست، ساحل فرجی مدال طلا و دنیا شیخ رباطی مدال برنز کسب کردند.

همچنين با حضور مدیریت آموزش وپرورش مسجدسلیمان مراسم استقبال از اين دانش آموزان انجام شد. در اين مراسم منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسليمان ضمن تبریک به مدیر کل محترم استان خوزستان ، مدیر دبیرستان شاهد اطهر، دانش آموزان و خانواده های آنان، ابراز امیدواری نمود با مدیریت جهادی، که کل مجموعه آموزش و پرورش مسجدسلیمان در پیش گرفته این مقام ها و موفقیت ها به لطف خداوند در همه زمینه ها دوباره تکرار خواهد شد.

8521470000

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.