• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

باقری‌نیا: نفت به هیچ وجه کاندیدای سقوط نخواهد بود

  • کد خبر : 9159
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی‌های گذشته فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم و مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی تیم ما کاندیدای سقوط نخواهد بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مجید باقری‌نیا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: خاطرات خوش و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی‌های گذشته فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم و مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی تیم ما کاندیدای سقوط نخواهد بود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مجید باقری‌نیا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: خاطرات خوش و فراموش نشدنی از شهر تبریز دارم و یکی از بهترین دوران کاری خود را در این شهر تجربه کرده‌ و خوشحال هستم که بار دیگر به تبریز آمده‌ام.

وی در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر گفت: تراکتورسازی از سالی که به لیگ برتر صعود کرده است، همواره خود را به عنوان یکی از تیم های مطرح لیگ نشان داده و امسال نیز تیم مدعی و بسیار خوبی را راهی مسابقات کرده است. مخصوصا در مقابل هواداران خودی می‌تواند هر حریفی را شکست دهد و به همین دلیل کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره نتایج نه چندان خوب تیمش در لیگ چهاردهم خاطرنشان کرد: در بازی‌های گذشته خود فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم و به عقیده من، نتایج بدی هم نگرفته‌ایم و مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی تیم ما کاندیدای سقوط نخواهد بود. فوتبال حرفه‌ای است و من نیز قرارداد حرفه‌ای با باشگاه دارم و جای هیچ نگرانی برایم وجود ندارد و هر وقت باشگاه صلاح بداند، به راحتی من را کنار می‌گذارد و مربی دیگری را روی کار می‌آورد.

باقری‌نیا تاکید کرد: اکثر بازیکنان ما جوان و بومی هستند و سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و به همین دلیل برای عادت کردن به شرایط لیگ برتر نیاز به زمان داریم.

وی در خصوص موضوع ورزشگاه مسجدسلیمان و اعتراض‌هایی که در این ورزشگاه انجام می‌شود، گفت: در بسیاری از شهرهای کشور، تفرقه‌ای میان تماشاگران به وجود آمده است و دلیل این موضوع، حمایت تماشاگران از اشخاص است و امیدوارم روزی فرا برسد که در تمام ورزشگاه‌ها هواداران به جای اشخاص، از باشگاه‌ها حمایت کنند و شکل صحیح حمایت از تیم را یاد بگیرند. در هفته ششم لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 جمعه، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مهمان تراکتورسازی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.