• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

تصویب ۹ رشته جدید برای دانشکده سما واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9156
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۰۹

با پیگیری های به عمل آمده، ۹ رشته جدید در مقطع کاردانی ناپیوسته و عملی – کاربردی توسط شورای سیاست گذاری سما در استان خوزستان برای دانشکده سما واحد مسجدسلیمان به تصویب رسید.  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان، علی کرمی رییس دانشکده سما واحد مسجدسلمیان […]

با پیگیری های به عمل آمده، ۹ رشته جدید در مقطع کاردانی ناپیوسته و عملی – کاربردی توسط شورای سیاست گذاری سما در استان خوزستان برای دانشکده سما واحد مسجدسلیمان به تصویب رسید.

 به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان، علی کرمی رییس دانشکده سما واحد مسجدسلمیان ضمن اعلان خبر فوق گفت:از حدود دو سال پیش با تکمیل پرونده های ۹ رشته جدید پی گیر تصویب رشته های مد نظر بودیم که خدا را شکر اولین مرحله تصویب رشته که توسط شورای سیاست گذاری سما استان خوزستان انجام شد و برای تصویب نهایی مدارک مربوطه به سازمان مرکزی دانشگاه ارسال شده است.

وی گفت: سعی کرده ایم رشته های جدید را براساس توان شهرستان و رشته های تحصیلی موجود در سطح هنرستان ها و همچنین نیاز صنایع موجود انتخاب کنیم تا با این گزینش نقش موثری در تربیت نیروی متخصص و کارآمد در شهرستان مسجدسلیمان داشته باشیم.

لازم بذکر است رشته های “ایمنی صنعتی،  عمران سد و شبکه و  تأسیسات تهویه و تبرید از رشته هایی هستند که فقط پذیرش دانشجوی مرد دارند و برای رشته های عملیات پتروشیمی، معلم فنی صنایع شیمیایی، حسابرسی، معماری داخلی و ریخته گری پذیرش دانشجوی زن و مرد انجام می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام دانشكده سما اساتيد خوبي داره و عالي درس ميدهند مثل استاد بهرامي پور مدير گروه حسابداري اين دانشكده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.