• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

در مسجدسليمان اتفاق افتاد/ چهره ماندگار ریاضیات به عضويت هلال احمر درآمد

  • کد خبر : 9117
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: دکتر امیدعلی شهنی کرم‌زاده که به دعوت انجمن دوستداران مسجدسلیمان به این شهرستان سفر کرده بود، با حضور در سینما هلال زادگاه خود، به عضویت داوطلبان هلال احمر استان درآمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی خدادادی اضافه کرد: سازمان داوطلبان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: دکتر امیدعلی شهنی کرم‌زاده که به دعوت انجمن دوستداران مسجدسلیمان به این شهرستان سفر کرده بود، با حضور در سینما هلال زادگاه خود، به عضویت داوطلبان هلال احمر استان درآمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی خدادادی اضافه کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصل اشاعه و ترویج فرهنگ داوطلبی، همواره از عضویت داوطلبانه چهره‌های ملی استقبال کرده تا در شرایط عادی و زمان بروز حادثه ملت شریف و نوع دوست کشور به زنجیره عظیم امداد و یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان از حوادث بپیوندند.

وی با اشاره به چهره ماندگار و سوابق درخشان پروفسور کرم‌زاده تصریح کرد: نوع دوستی و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه‌های جمعیت هلال احمر در نهاد تمام انسان‌ها وجود دارد و انسانی همانند دکتر کرم‌زاده که دغدغه رفع مشکلات همیشه در نهاد وی بوده، می‌تواند در جمعیت هلال احمر به عنوان یک داوطلب گام‌های بلندی را در راستای تحقق اهداف این نهضت بین‌المللی بردارد.

پروفسور امیدعلی شهنی کرم‌زاده از چهره‌های ماندگار ریاضیات کشور در سال 1324 در مسجدسلیمان متولد شد و پس از طی مراحل تحصیل به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گام‌های بلندی را در راه پیشرفت علمی کشور برداشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.