• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

محمد نظري: مشكل نفت مالي ست نه باقري نيا

  • کد خبر : 9086
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با حمایت از عملکرد مجید باقری نیا، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت: مشکل ما سرمربی نیست و از او حمایت می کنیم. محمد نظری اظهار کرد: از باقری نیا حمایت می کنیم. به هر حال باید به تیم زمان داد. روز گذشته تیم ما مقابل گسترش فولاد بسیار خوب کار […]

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با حمایت از عملکرد مجید باقری نیا، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت: مشکل ما سرمربی نیست و از او حمایت می کنیم.

محمد نظری اظهار کرد: از باقری نیا حمایت می کنیم. به هر حال باید به تیم زمان داد. روز گذشته تیم ما مقابل گسترش فولاد بسیار خوب کار کرد.

وی بیان کرد: خیلی از تیم ها بیشتر از تیم ما هزینه کرده اند ولی اکنون جایگاه خوبی در جدول ندارند. مشکل ما اصلا سرمربی تیم نیست و مشکل، مالی است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: اسپانسر ما تاکنون یک ریال هم به ما نداده است. ما این موضوع را پیگیری می کنیم و پیگیری های ما در حدی است که کارهای اصلی مان را رها کرده ایم و به دنبال کاری هستیم که در حیطه وظایف ما نیست. به هر حال انتظار داریم هیات مدیره و وزارت نفت پیگیر این موضوع باشند تا مشکل مالی باشگاه برطرف شود.

وی درخصوص این صحبت باقری نیا که ”از طرف گروهی خاص تحت فشار است” گفت: وقتی به لیگ برتر صعود کردیم و تبدیل به باشگاه شدیم، عده ای که اطراف تیم بودند و اکنون دیگر نقشی ندارند مشکلاتی ایجاد کردند ولی ما تلاش مان این است که با برنامه هایی که داریم، دست این گروه را کوتاه کنیم.

نظری با تاکید بر این‌که از باقری نیا حمایت می کنیم، ادامه داد: روز گذشته تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. البته اشکالاتی وجود دارد که باقری نیا می تواند آن ها را برطرف کند. برای بهتر شدن شرایط تیم به دنبال جذب یک مهاجم خارجی نیز هستیم.

وی در ادامه درباره وقفه ای که در بازی با گسترش فولاد به علت کم شدن نور ورزشگاه به وجود آمد، گفت: ما روز مسابقه برق ورزشگاه را از 600 به 1200 لوکس رسانده بودیم و از قبل فرصت آزمایش نبود و به همین دلیل به یکباره نور ورزشگاه حین بازی به حالت قبل خود یعنی 600 لوکس رسید که با هماهنگی با ناظر و داور مسابقه خواستیم وقفه ای ایجاد تا مشکل بررسی شود و گویا ایراد از فیوزهای برق بوده است که در حال رفع این مشکل هستیم. پس از به وجود آمدن وقفه، ناظر بازی به تشخیص خودش مجوز ادامه مسابقه را صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان درباره این صحبت مدیر رسانه ای تیم گسترش فولاد تبریز که ”پس از بازی، برق رختکن آن‌ها 20 دقیقه قطع شده است“ عنوان کرد: نوسانات برق وجود داشت. من خودم در ورزشگاه بودم ولی کسی این موضوع را به ما گزارش نکرد.

وی همچنین درباره این اظهار نظر عوامل تیم گسترش فولاد که ”امکانات ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در حد لیگ یک است” خاطر نشان کرد: فدراسیون و AFC مجوز برگزاری مسابقات را به ما در این ورزشگاه داده است و حرف یک مربی نمی تواند ملاک کار باشد، بلکه نظر کارشناسان AFC و فدراسیون ملاک است. به هر حال اگر امکانات ما استاندارد نبود به ما اجازه برگزاری بازی ها را در این ورزشگاه نمی دادند.

منبع/ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. آقاي نظري مشكل شما هستيد كه نمي توانيد مديريت كنيد. همه تيم هاي ليگ مشكل مالي دارند. اين ضعف مديريت است و ضعف يارگيري شما بايد پاسخگوي عملكردتان به مردم و هواداران باشيد.

  2. اتفاقا مشكل نفت شما و باقري نيا هستيد

  3. ای وای کار ما به کجا رسیده که شما از آنجا برا ما تصمیم می گیرید ما که خودمون در مهد فوتبالیم کسی معنی بیشتر اصطلاحات فوتبال نمیدونه با چه سوابقی مدیر عامل شده و رفته …….

  4. با عرض سلام .به عرض دوستان عزیز میرسانم که :قطع برق ،یا کمبودها ی اینچنینی در همه ورزشگاهها اتفاق افتاده و میا فتد وما هم روز اول نیست که به ورزشگاهها میرویم (تهران ،اهواز ،اصفهان و….) یه زمانی ورزشگاه اصفهان و همین ورزشگاه تبریز را بخاطر خرابی چمن گفتن شبیه میدان اسب سواری است . یا ورزشگاه ازادی و دیگر ورزشگاهها رو نشون داد که تعداد دشتشویی برای 1000نفر هم کافی نبود ..مورد دیگر این است که همین مدیر عامل و هییت مدیره و سرمربی را باید فرصت داد انشا.. اوضاع تیم رو به بهبود پیش برود .کار احساسی نتیجه مناسبی ندارد.انشا..

  5. آقای نظری مشکل باقرينيا است که بازيکن هاىي که خروجی تيم بودند جمع کرد دروازبان تيم معروف شده به 30 متری اون از دفاع و ماشاالله به خريد هافبکها دم مهاجم ها گرم…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.