• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک دکتر جلیلی به مناسبت روز پزشک

  • کد خبر : 8996
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۳۴

دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شواری اسلامی در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه روز پزشک را تبریک گفت. متن پيام بدين شرح است: به نام خدا در فرهنگ اسلامی، ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه ای طبیب تا بدان اندازه والا و عظیم است که احیای جانی برابر با حیات همه […]

دکتر جلیلی نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شواری اسلامی در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه روز پزشک را تبریک گفت. متن پيام بدين شرح است:

به نام خدا

در فرهنگ اسلامی، ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه ای طبیب تا بدان اندازه والا و عظیم است که احیای جانی برابر با حیات همه جان هاست. مردم نه فقط برای جستجوی تسکین که در مقام هدایت و مشاوره گاه در تمامی ابعاد زندگی پزشک را محرم و امین خود شمرده و او را پی جویی می کنند. این فرهنگ بارور در سایه تعالیم توحیدی، دانشمندانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری راهگشا بوده و نام هایشان بر تارک افتخار و سربلندی این سرزمین می درخشد. ابن سینا، جرجانی، رازی و … دانشمندان شهیر و پرچم داران دانش و اخلاق این حوزه اند. علاوه بر آنها فضای جامعه پزشکی معطر به وجود بزرگ مردان و زنان گمنام و آراسته به فضائلی است که تفاخرات دنیوی در مقابل روح بلند آنان سر تعظیم و ستایش ساییده و افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند. در بازخوانی پیشینیه افتخارآمیز حضور حماسی پزشکان در سال های دفاع مقدس که فصل درخشانی در هم آوایی آحاد جامعه پزشکی با زمزمه سرود بلند ایستادگی، آرمان خواهی و سرافرازی ملت را فرا یاد می آورد نام شهیدان والامقام عزت و آبرویی صد چندان به این گروه از جامعه بخشیده است.»روز پزشک فرصت مغتنمی است تا از همه خدوم و دلسوز جامعه پزشکی، سپاسگزاری کرده و سلامت و بهروزی را از درگاه یگانه متعال خواستار شوم. دست های شفابخشتان همیشه پر توان و دریای دانش، معرفت و فضلیت شما همواره بیکران باد.

دکترجلیلی- نماینده و خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.