• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

باقري نيا: نفت مسجدسلیمان نخستین پیروزی را مقابل گسترش فولاد در تبریز جشن می‌گیرد

  • کد خبر : 8979
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم گسترش فولاد تبریز از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است و امیدواریم با یک بازی منطقی در برابر این تیم به نخستین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیریم. عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: تیم گسترش فولاد تبریز از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم گسترش فولاد تبریز از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است و امیدواریم با یک بازی منطقی در برابر این تیم به نخستین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیریم. عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: تیم گسترش فولاد تبریز از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است و امیدواریم با یک بازی منطقی در برابر این تیم به نخستین پیروزی خود در این فصل دست پیدا کنیم. وی افزود: گسترش فولاد در بازی‌های خارج از خانه برابر استقلال خوزستان و سایپا با یک بازی خوب باعث توقف این تیم‌ها شد و نشان داد برای بازی‌های خارج از استان نیز برنامه ویژه‌ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در بازی‌های قبل با توجه به فرصت‌هایی که داشتیم متأسفانه موفق به گلزنی نشده‌ایم ولی امیدواریم در بازی برابر گسترش فولاد این طلسم شکسته شود.وی در مورد شکست هفته قبل تیم نفت مسجدسلیمان در برابر صبای قم گفت: استراتژی تیم نفت در بازی‌های خارج از خانه کسب امتیاز است.

باقری نیا یادآور شد: در بازی برابر تیم پیکان موفق عمل کردیم اما در برابر تیم صبای قم بدشانس بودیم و نتیجه را واگذار کردیم.وی بیان کرد: هنوز 4 هفته از بازی‌های لیگ بر‌تر گذشته و امیدواریم در بازی‌های آینده نتیجه بهتری در تیم نفت مسجدسلیمان کسب کنیم. سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما هم اکنون از تیم‌های جوان لیگ بر‌تر محسوب می‌شود و بر خلاف همه تیم‌ها دیر شروع کردیم و امکانات ضعیفی داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تومربی نیستی  آبروی فوتبال باسابقه مسجدسلیمان رابردی

  2. اول اینکه بازی توی تبریز نیست که اونجا جشن پیروزی بگیری دوم اینکه این کاره نیستی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.