• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
2

دکتر مقتدایی در مسجدسلیمان: کمتر از یک ماه دیگر کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان عملیاتی می شود

  • کد خبر : 8932
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: در جلسه ای با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان،معاونین استانداری، جمعی از مدیران کل استان خوزستان، به همراه حجت السلام امینی امام جمعه، دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مهندس علیرضاگوروئی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان مسجدسلیمان در سالن کنفرانس فرمانداری مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: در جلسه ای با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان،معاونین استانداری، جمعی از مدیران کل استان خوزستان، به همراه حجت السلام امینی امام جمعه، دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مهندس علیرضاگوروئی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان مسجدسلیمان در سالن کنفرانس فرمانداری مسجدسلیمان برگزارگردید، مشکلات و موانع راه انداری کارخانجات پتروشیمی، آلومینیوم سازی و فرودگاه این شهر بررسی و برطرف گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر مقتدائی استاندار خوزستان در این جلسه گفت: حضور غیرمترقبه مجموعه مدیران استانی در مسجدسلیمان نشان از عزم جدی ما برای راه اندازی به سرعت کارخانه آلومینیوم سازی و همچنین برطرف کردن مشکلات و موانع کارخانه پتروشیمی و راه اندازی فرودگاه این شهراست.

استاندار خوزستان ادامه داد: این جلسه با هدف رفع موانع و اختلافات نظر بین مجموعه سرمایه گذار که مدت ها معطل مانده بود برگزار گردید. در این جلسه با تعیین و تقسیم اراضی مربوط به پتروشیمی و آلومینیوم سازی به لطف خدا مشکل مرتفع شد. وی ادامه داد: با توجه به زمینه عملیاتی کردن کار، سهم هر کدام از اراضی موجود در منطقه زیلائی مشخص و قرارشد که هر دو مجموعه کارشان را انجام دهند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاندار خوزستان در رابطه با زمان عملیاتی شدن ساخت کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان گفت: با توجه به برطرف شدن مشکل زمین این کارخانه ما امیدوار هستیم که در یک فاصله زمانی کمتر از یک ماه کارخانه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان عملیاتی شود. دکتر مقتدائی استاندار خوزستان در ادامه در ارتباط با فرودگاه مسجدسلیمان عنوان داشتند:

ما به مردم شریف مسجدسلیمان و منطقه قول داده بودیم که مجددا” این فرودگاه احیاء شود. البته تعامل خوبی با فرماندهی نیروی زمینی داشتیم چون هوانیروز در محل باند فرودگاه مستقراست قرارشد که باند و سیستم ناوبری و بخشی از اراضی در اختیار استانداری قراربگیرد. ایشان ادامه داد: با اعتباری بالغ بر دویست میلیارد ریال این فرودگاه را ما بازسازی و بخشی را هم احداث خواهیم نمود استاندار خوزستان در پایان گفت: انشاالله ما بتوانیم یک فرودگاه مجهزی در حد و اندازه ترددهایی که اینجا صورت می گیرد را به مردم شریف مسجدسلیمان که به حق به گردن مردم ایران حق زیادی دارند تقدیم نمائیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. باسلام و کمال تشکر از مجموعه استانداری خوزستان بالاخص استاندار مردمی خوزستان جناب اقای دکترمقتدایی . انشا…برنامه ریزی دقیقی جهت شروع بکار ساخت کارخانه الومینیوم انجام شود وبا حسن نیت جنابعالی و فرماندار محترم جناب اقای مهندس گورویی وپیگیرییهای دکتر جلیلی نماینده ولایت مدار شهرمان و حس مطالبه گری بحق مردم شهرمان کار ساخت و تکمیل فرودگاه وساخت کامل کارخانه پتروشیمی وبه تولید رسیدن ان ،همچنین کار اماده کردن زیرساخت ها (از جمله راه اهن مسجد سلیمان به شوشتر و جاده جدید مسجد سلیمان به اهواز ،تعریض جاده مسجد سلیمان – اندیکا- شهرکرد و….) با جدیت انجام شود تا عقب ماندگیهای سالهای قبل جبران شود .انشا….(با تشکر از اطلاع رسانی سایت وزین باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان)

  2. باسلام و احترام تشکر میکنم از جناب اقای دکتر مقتدایی و هیئت همراه جهت توجه به شهر محروم اما با استعداد مسجدسلیمان و تشکر ویژه دارم از تمامی مسئولین شهرمان جناب اقای دکتر جلیلی مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر شهرمان ، جناب اقای مهندس گورویی که واقعا با ورود و قبول مسئولیت بعنوان فرماندار علاوه بر اینکه شاهد پیگیری های مستمرایشان در خصوص پروژه های مذکور بوده ایم شاهد توجه و پیگیری مشکلات و معظلات مناطق محروم مثل شهر گلگیر (روستای گلگیر ) بوده ایم ، تشکر ویژه دارم از امام جمعه محترم حضرت حجته الاسلام حاج اقا امینی بابت نگاه ریز بینانه ایشان به تمامی مسائل که واقعا با رهنمودهای ایشان امیدواریم همیشه مسئولین شهرمان در آرامش دنبال مطالبات و رشد شهرمان باشند امید است تمامی عزیزان در گرفتن حق مردم شهید پرور و انقلابی شهرمان که واقعا به حق خودش نرسیده یار و یاور همدیگر باشند . 

  3. هروقت افتتاح شد کارگرهارفتن سرکارسی روزکارکردن حقوق گرفتن زن وبچه شان شکمشان سیرشد باورمیکنیم 

  4. با تشکر از دکتر مقتدایی که به دردهای مسجدسلیمان اشناست ونگاه ویژه ای به منطقه دارد

  5. سلام چرا در این جلسه مهم اعضا شورای شهر حضور نداشتند ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.