• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
1

بانوان کوهنورد نفت مسجدسلیمان کوه کلار را فتح کردند

  • کد خبر : 8928
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گروه کوهنوردی بانوان نفت و گاز مسجدسلیمان موفق به صعود به کوه کلار شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، بانوان کوهنورد تیم نفت مسجدسلیمان در این صعود یک روزه که با هماهنگی هیأت کوهنوردی این شهرستان انجام شد موفق […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گروه کوهنوردی بانوان نفت و گاز مسجدسلیمان موفق به صعود به کوه کلار شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، بانوان کوهنورد تیم نفت مسجدسلیمان در این صعود یک روزه که با هماهنگی هیأت کوهنوردی این شهرستان انجام شد موفق شدند قله 3629 متری کوه کلار را فتح نمایند.

کوه کلار با ارتفاع 3629 از سطح دریا یکی از کوه های مرتفع رشته کوه زاگرس واقع در منطقه « چغاخور » استان چهارمحال و بختیاری می باشد که در حوزه جغرافیایی شهر بلداجی و شهرستان بروجن قرار دارد.

تالاب های « گندمان » و « چغاخور » که از جمله تالاب های زیبا و حفاظت شده ایران می باشند در پای این کوه قرار دارند از چشمه سارهای جاری شده از این کوه مشروب می شوند و مأمن و زیستگاه بیش از سیصد هزار پرنده بومی و مهاجر، آبزی، کنار آبزی است که حیاتشان مدیون وجود ارتفاعات برفگیر کلار است.

اسامی گروه کوهنوردی بانوان نفت مسجدسلیمان عبارت است :

شقایق مرتضایی – مرضیه ادیب – شیما ظاهری – گوهر تقی زاده – شکوه محمدی – معصومه عالی وند – مهین منجزی – ماندانا آردین– شکوه باهو .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.