• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
2

فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان: كار خبرنگاران، مثل نيروي انتظامي توليد امنيت است

  • کد خبر : 8912
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرهنگ ظفر فراشي فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان در نشست صميمانه با اصحاب رسانه شهرستان گفت: كار خبرنگاران هم مثل نيروي انتظامي توليد امنيت است. همين كه شما امروز پستي و بلندي يك خيابان را به چالش مي كشانيد تا مردم در آسايش باشند توليد امنيت است. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرهنگ ظفر فراشي فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان در نشست صميمانه با اصحاب رسانه شهرستان گفت: كار خبرنگاران هم مثل نيروي انتظامي توليد امنيت است. همين كه شما امروز پستي و بلندي يك خيابان را به چالش مي كشانيد تا مردم در آسايش باشند توليد امنيت است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي گفت:

در بحث بافت اجتماعي شهرستان نيروي انتظامي با يك چالش مواجه است و فوريت هايي كه پيش مي آيد نيروهاي ما در بعضي نقاط مجبور هستند با ماشين، بعضي جاها با موتور و در بعضي مناطق بايد پياده وارد عمل شوند… وي يكي ديگر از مشكلات نيروي انتظامي را براي خدمت رساني بهتر عدم نامگذاري محلات و كوچه هاي شهرستان دانست و گفت: اين مسئله هزينه ي پليس را براي پيشگيري بيشتر مي كند. فرمانده نيروي انتظامي مسجدسليمان موضوع بيكاري در شهرستان را بسيار اثرگذار دانست و گفت:

بحث اشتغال در بروز جرم بسيار تاثير گذار است كه متاسفانه به دليل نبود مشاغل پايدار 43 درصد نرخ بيكاري شهرستان است وهمين مسئله بستري براي بروز جرم مي باشد چرا كه اگر جوانان ما مشغول به كار شوند ديگر اوقاتي براي رفتن به محافل آنچناني ندارند. ايشان ادامه دادند: در 4 ماهه اول سال نسبت به سال گذشته حدود 38 درصد كاهش جرم داشته ايم كه اين نشات گرفته از خيلي مسائل است مثل: هدفمندي واحدهاي گشتي، خودباوري مردم كه به اين باور رسيده اند براي امنيت بايد هزينه كنند، اقدامات فرهنگي انجام شده و …

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ فراشی در پاسخ به سوالی درباره دوربین های مدار بسته در سطح شهر عنوان کرد: بسیاری از زیر ساخت های لازم برای راه اندازی این دوربین ها انجام گرفته و در صورت تامین اعتبارات لازم، این دوربین ها که نقش زیادی در ایجاد امنیت پایدار در شهر دارند به زودی افتتاح خواهند شد.

ايشان همچنين از افتتاح پاسگاه جریک و هفت شهیدان خبر داد و گفت: این امر به امنیت مردم روستاهای مجاور کمک خواهد کرد و یک اقدام آینده نگر برای تامین امنیت منطقه صنعتی زیلایی و کارخانجات آلومینیوم سازی و پتروشیمی که در فازهای اولیه مطالعه و اجرا هستند، خواهد بود.

IMG_6811 copy

IMG_6820 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.