• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

حاشيه نگاري ديدار نفت مسجدسليمان- پيكان تهران

  • کد خبر : 8823
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان از هفته سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسیداین دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم:به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، این دیدار برای احترام به درگذشتگان سانحه هواپیمایی تهران با یک دقیقه سکوت برگزار شد. *تماشاگران نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم‌های پیکان و نفت مسجدسلیمان از هفته سوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسیداین دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم:به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، این دیدار برای احترام به درگذشتگان سانحه هواپیمایی تهران با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

*تماشاگران نفت مسجد سلیمان بیشتر از تماشاگران پیکان بودند.

*هواداران نفت در طول بازی تیم خود را تشویق می‌کردند در حالی که تماشاگران پیکان در سکوت نظاره‌گر این بازی بودند.

*بازی راه‌آهن و فولاد در اکباتان برگزار می‌شد که بعد از پایان این مسابقه تماشاگران تصمیم گرفتند به ورزشگاه دستگردی بیایند. تعدادی از آن ها توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند اما بعد از مدتی در ورزشگاه بسته شد.آن ها در جایگاه تماشاگران نفت مسجدسلیمان قرار دارند.

*بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در این مسابقه حضور داشت و در جایگاه تماشاگران بازی را تماشا می‌کرد. وی به شدت مورد حمایت هواداران قرار گرفت و تماشاگران با او عکس یادگاری می‌گرفتند.

*میلاد نوری، بازیکن پیکان به دلیل مصدومیت در جایگاه ویژه نشست.

*حاج‌رضایی، بهتاش فریبا و مدیرعامل پیکان در ورزشگاه حضور داشتند.

*بعد از پایان بازی تماشاگران نفت علیه رحمتی شعار دادند که لیدر نفتی‌ها از آن ها خواست شعار ندهند.

*رحمان رضایی هم در ورزشگاه حضور داشت.

امیرحسین فشنگچی که در دیدار هفته اول این تیم مقابل سپاهان پس از تعویض معترض شده بود به همین دلیل در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شده بود. او در این هفته در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود و در دقیقه 79 جای خود را به مجید خدابنده‌لو داد. فشنگچی پس از تعویض در این هفته اعتراضی از خود به این امر نشان نداد.

*هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بین دو نیمه مهدی رحمتی دروازه‌بان پیکان را مورد تشویق قرار دادند که او برای آن ها دست تکان داد.

*هواداران نفت مسجدسلیمان با شعار 6تایی‌ها علیه پیکان واکنش نشان دادند.

*حمید استیلی و دستیارانش که تیمش در ورزشگاه اکباتان مقابل فولاد شکست خورده بودند در ورزشگاه دستگردی حاضر شدند و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.