• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
1

اطلاعيه دانشگاه پيام نور مسجدسليمان جهت جذب دانشجو

  • کد خبر : 8740
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان برای سال تحصیلی 93_94 علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، بدون آزمون نیز دانشجو می پذیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری می رساند این واحد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان برای سال تحصیلی 93_94 علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، بدون آزمون نیز دانشجو می پذیرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری می رساند این واحد دانشگاهی جهت سال تحصیلی جدید به دو طریق الف: کنکور سراسری: از طریق شرکت در آزمون سراسری و مجاز شدن در مرحله اول و انتخاب رشته در مرحله دوم .

ب: به صورت سوابق تحصیلی یا بدون آزمون در رشته های: مهندسی فناوری اطلاعات، حقوق، ریاضی، ریاضیات و کاربردها و آمار و کاربردها، زمین شناسی، مهندسی منابع طبیعی، مهندسی کشاورزی (علوم دامی)، مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها، مهندسی کشاورزی (آب و خاک) زبان و ادبیات فارسی،علوم اقتصادی،حسابداری، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، روانشناسی، الهیات دانشجو می پذیرد. لذا داوطلبان گرامی می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و انتخاب رشته نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.