• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
0

نظری خبر داد: جذب یک مهاجم تمام‌کننده از بین سه گزینه ایرانی و خارجی

  • کد خبر : 8684
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان گفت: با توجه به این‌که در بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، یک مهاجم تمام‌کننده نداشته ایم قصد داریم یک مهاجم گلزن از بین یک گزینه خارجی و دو ایرانی جذب کنیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری اظهارکرد: یک مهاجم ارمنستانی و دو ایرانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان گفت: با توجه به این‌که در بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، یک مهاجم تمام‌کننده نداشته ایم قصد داریم یک مهاجم گلزن از بین یک گزینه خارجی و دو ایرانی جذب کنیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری اظهارکرد: یک مهاجم ارمنستانی و دو ایرانی مدنظرمان است تا بتوانیم یکی از این گزینه‌ها را با توجه به این‌که به یک مهاجم تمام‌کننده نیاز داریم، جذب کنیم.

وی بیان‌کرد: همکاران من پیگیر این موضوع هستند و باید جزییات برای جذب مهاجم خارجی که ارمنستانی است، بررسی شود و با هماهنگی مدیر برنامه‌اش، برنامه‌های او بررسی شود تا بازیکن ضعیف نباشد و آن بازیکنی که مدنظرمان است، جذب شود. دو گزینه ایرانی نیز مدنظرمان می‌باشد که در حال بررسی آن‌ها نیز هستیم. به هرحال تلاش می‌کنیم جذب یک مهاجم گلزن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

مدیرعامل باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان در ادامه درباره این‌ که چه شد در حالی‌که فدراسیون قول شفاهی برای میزبانی اولین دیدار خانگی شما با حضور هواداران را داده بود اما در نهایت محرومیت تیم بخشیده نشد و بازی بدون تماشاگر برگزار شد؟ گفت: آقای کفاشیان قول داده بود که مشکل را حل کند تا ما بتوانیم بازی با پدیده را با حضور هواداران‌مان میزبانی کنیم ولی آقای حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی با این موضوع موافقت نکرد. به هر حال با توجه به این ‌که می‌خواهند مسایل و مشکلات را از همین ابتدای فصل کنترل کنند، کمی سخت‌گیری می‌شود.

وی همچنین درباره شرایط این تیم خاطر نشان ‌کرد: تیم ما ضعف‌هایی دارد که در بازی مقابل پدیده که میزبان بودیم، آن‌ها بیشتر نشان داده ‌شدند. این ضعف‌ها را بررسی کرده‌ایم تا ان‌شاالله برطرف شوند.

نظری ادامه‌داد: به هر حال باخت یک اتفاق طبیعی در فوتبال است و موضوع عجیبی نیست. حتی تیم پدیده هم زدن سه گل را به تیم ما غیرمنتظره دانست. به نظرم بازی با پدیده روز تیم ما نبود. ما بیشتر درگیر مسایل میزبانی‌مان بودیم و کمی از اوضاع غافل شدیم. ان‌شاالله طی بازی‌های آینده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.