• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

رضا محمدي: آشفته بوديم/ به یک باره شیرازه تیم از هم پاشید

  • کد خبر : 8657
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیم‌‌مان در بازی روز گذشته مقابل پدیده آشفتگی خاصی داشت. رضا محمدی اظهار کرد: تیم‌‌مان در بازی روز گذشته مقابل پدیده آشفتگی خاصی داشت. در 10، 15 دقیقه ابتدایی مسابقه خوب بودیم ولی به یک باره شیرازه تیم از هم پاشید. اتفاقاتی هم رخ داد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیم‌‌مان در بازی روز گذشته مقابل پدیده آشفتگی خاصی داشت.

رضا محمدی اظهار کرد: تیم‌‌مان در بازی روز گذشته مقابل پدیده آشفتگی خاصی داشت. در 10، 15 دقیقه ابتدایی مسابقه خوب بودیم ولی به یک باره شیرازه تیم از هم پاشید. اتفاقاتی هم رخ داد و باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم با یکدیگر هم قسم شده اند تا برای دو بازی آینده که خارج از خانه هستند، نتایج خوبی بگیریم تا برای دیدار مقابل گسترش فولاد که در خانه است، بتوانیم حمایت هواداران را پشت سرمان داشته باشیم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: مصدومیتی که برای بوحمدان بازیکن تیم مان پیش آمد باعث شد که در خط هافبک به مشکل برخورد کنیم. در کل بازیکنان مان زحمت کشیدند ولی فکر می کنم تیم پدیده نسبت به ما بهتر فوتبال بازی کرد و صد درصد بازیکنان این تیم بیشتر زحمت کشیدند که توانستند نتیجه بازی را ازآن خود کنند که به آن‌ها تبریک نیز می‌گویم.

وی بیان کرد: خدا را شکر این باخت و شوک در هفته دوم مسابقات برای ما اتفاق افتاد. هنوز چیزی تمام نشده است و شاید تیم‌هایی که نسبت به تیم ما بیشتر هزینه کرده اند و امکانات بیشتری دارند، هم‌امتیاز ما باشند. من به شخصه خدا را شکر می کنم که این باخت در این هفته اتفاق افتاد تا بازیکنان تکانی به خود بدهند و ان‌شاءالله طی هفته های آینده این نتیجه بد را جبران کنیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف تیم شما با پدیده، سه گل بود؟ گفت: فکر می کنم تیم پدیده از چهار موقعیتی که به دست آورد توانست سه گل به ما بزند. این سه گل بر اثر بی تجربگی ما هم بود. ما هر چه بگوییم، توجیه باخت مان است و باید بتوانیم نقاط ضعف مان را برطرف و خودمان را پیدا کنیم تا برای بازی آینده با پیکان آماده شویم.

وی درباره این صحبت باقری نیا که ”بازیکنانش احساساتی کار کردند“ عنوان کرد: صحبت آقای باقری‌نیا صد درصد درست است. به هر حال کارگران دو ماه شبانه‌روز در این گرمای هوای مسجدسلیمان برای آماده سازی ورزشگاه زحمت کشیدند و شاید بازیکنان ما می خواستند به صورتی خود را به مردم مسجدسلیمان نشان دهند و به همین دلیل آنقدر تمرکز کافی را نداشتند. پس از این‌که گل اول را هم دریافت کردیم، تماشاگرنماهایی که روی تپه‌ها و ساختمان‌های اطراف ورزشگاه بازی را می دیدند نیز شعارهایی دادند که باعث شد شیرازه تیم از هم پاشیده شود و بازیکنان مان تمرکز کافی را نداشته باشند و این موجب شد که به بازی احساسی روی آورند و زمانی هم که بازی احساسی شود، به مشکل بر می‌خوریم.

گلر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازیکنان تیم امروز با یکدیگر صحبت کردیم و هم‌قسم شده ایم و تلاش می کنیم تا بتوانیم بازهم روی پایمان بایستیم.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل پیکان گفت: تیم پیکان از لیگ یک به لیگ برتر آمده است. شاید از نظر امکاناتی نسبت به تیم ما بهتر باشند ولی شاید انگیزه ای که اکنون تیم ما دارد، هیچ تیمی در ایران نداشته باشد. تمام بازیکنان ما در هر پستی که هستند، تلاش می کنند و فقط برای کسب سه امتیاز به تهران می رویم تا کمی آرامش فکری مان را برگردانیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.