• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

شكست سنگين نفت در مسجدسليمان/ باقري نيا: مسئوليت اين شكست را مي پذيرم

  • کد خبر : 8619
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

پديده مشهد با برتري پر گل مقابل نفت مسجدسليمان نخستين پيروزي خود در تاريخ ليگ برتر را کسب تا هم زمان اولين شكست سنگين نفتي ها را نيز در ليگ برتر رقم بزند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پديده مشهد با برتري پر گل مقابل نفت مسجدسليمان نخستين پيروزي خود در تاريخ ليگ برتر را کسب […]

پديده مشهد با برتري پر گل مقابل نفت مسجدسليمان نخستين پيروزي خود در تاريخ ليگ برتر را کسب تا هم زمان اولين شكست سنگين نفتي ها را نيز در ليگ برتر رقم بزند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پديده مشهد با برتري پر گل مقابل نفت مسجدسليمان نخستين پيروزي خود در تاريخ ليگ برتر را کسب تا هم زمان اولين شكست سنگين نفتي ها را نيز در ليگ برتر رقم بزند.
از هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 19 و 30 دقيقه جمعه تيم‌هاي نفت مسجدسليمان و پديده مشهد در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان به مصاف هم رفتند. اين بازي که به نوعي تقابل تيم‌هاي تازه وارد به ليگ برتر بود، با برتري 3 بر صفر پديده مشهد به اتمام رسيد تا اين تيم با 4 امتياز به رده سوم جدول ليگ برتر صعود کند. براي تيم پديده در اين بازي يونس شاکري (25)، اکبر صادقي (73) و رضا عنايتي (83)موفق به گلزني شدند تا اين تيم براي نخستين بار در ليگ برتر پيروز شود. موعود بنيادي‌فرد، داور بازي نفت مسجدسليمان و پديده در اين بازي به زوران کنسوويچ، رضا عنايتي و عباس محمدرضايي از تيم پديده و محمد نژاد مهدي از نفت مسجدسليمان کارت زرد نشان داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مجید باقری نیا در نشست خبری پس از دیدار با پدیده اظهارکرد: من در مصاحبه پیش از بازی هم گفتم که این بازی برای ما سخت است ولی فکر نمی کردم تا این حد سخت باشد. وی ادامه داد: از بازیکنام انتظار داشتم کمی بیشتر منطق را در کارشان نسبت به این همه احساسات حاکم کنند. ما آنالیز خیلی دقیقی هم نسبت به حریف نداشتیم و فقط یک بازی از این تیم را دیده بودیم. پیش بینی مان این بود که این تیم روی بازی مستقیم، ساختن توپ پشت و جلوی خط دفاع و از راه دور به ما گل بزند. متاسفانه همان طور که گفتم احساس بازیکنانم بر منطق شان قالب شد. ما در این دیدار در ارسال های مان نیز مشکل داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که مسوولیت این باخت بر عهده من است عنوان کرد: من باید بهتر و دقیق تر روی تیم کار می کردم و هشدارهای لازم را قبل از بازی و در بین دو نیمه به بازیکنانم می دادم.
وی بیان کرد: این اطمینان را می دهم که این آخرین باری بود که چنین اتفاقی می افتد. شاید من باید خدا را شکر کنم که این اتفاق در بازی دوم مان افتاد. این هشدار خیلی بزرگی برای من و بازیکنانم است که در باد تساوی دیدار اول مان مقابل ساپیا خوابیدیم و آن ها فکر کردند پدیده هم مانند سایپا است و آن را زیر فشار می گذاریم در حالی که حریف ما یک تیم کاملا باتجربه و با فیزیک بسیار عالی بود.
وی افزود: ما سه گل از راه دور خوردیم در حالی که پشت دفاع مان هیچ موقعیتی به مهاجم حریف ندادیم ولی متاسفانه هافبک هایمان غفلت کردند و با وجود تمام سفارشاتی که به آن ها کرده بودیم از بازیکنان شوت زن حریف مراقبت نکردند. به هر حال این آخرین باری است که چنین اتفاقی برای تیم ما می افتد. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره نیازشان به یک مهاجم خارجی گلزن گفت: فکر می کنم از اولین دیدار تدارکاتی که انجام داده ایم به نیازمان به یک مهاجم گلزن پی بردم و به همین دلیل به جد به دنبال جذب یک مهاجم خارجی گلزن بودم ولی متاسفانه مشکلاتی که بر سر راه مان بود اجازه این کار را به ما نداد ولی من شب گذشته در جلسه هیات مدیره اجازه این کار را گرفتم و آقایان هیات مدیره نیز که امروز اینجا بودند بازهم روی این موضوع تاکید کردند و از فردا باید به دنبال جذب یک مهاجم خارجی که کارایی استفاده از موقعیت ها را داشته باشد باشیم.
باقری نیا در ادامه خاطر نشان کرد: ما روی تجربه و توانایی تیم حریف برنامه ریزی کرده بودیم. متاسفانه بازیکنان آن را اجرا نکردند. ما احتیاج داریم که بیشتر کار کنیم. ما دچار اشتباهات فردی و احساساتی شدیم که چنین اتفاقی برایمان افتاد در حالی که می توانستیم خیلی بهتر از این کار کنیم. البته نباید از توانایی و تجربه تیم حریف بگذریم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره استفاده از سجاد موسوی گفت: من از این بازیکن راضی هستم و عملکردش بسیار خوب بود. او جوان و آینده دار است و مطمئن باشید در بازی های آینده چیزهای بیشتر و بهتری از او می بینیم. باید به او کمک شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره دیدار آینده تیمش برابر پیکان گفت: فیلم بازی اول این تیم به دست مان رسیده است و فیلم دوم آن ها نیز فردا صبح به دست مان می رسد و می توانیم آنالیز بهتری نسبت به این تیم داشته باشیم. به هر حال دیدن دو فیلم خیلی بیشتر به ما کمک می کند و با آنالیزی که می کنیم بهتر می توانیم تمرین کنیم. اکنون بازیکنانمان هوشیار تر هم شده اند و می دانند اگر تمرکزشان را از دست بدهند همان بلایی سرشان می آید که امروز سرشان آمد. برای بازی با پیکان وقت داریم و می توانیم خیلی بهتر و با برنامه تر کار کنیم…
عليرضا مرزبان سرمربي پديده نيز بعد از بازي در اين باره گفت: امروز شاهد يک بازي مردانه از بازيکنان پديده بوديم و بايد از آن‌ها کمال تشکر را داشته باشم که در اين هواي گرم خوزستان، مثل يک گلادياتور جنگيدند. وي افزود: آن‌چه براي ما مهم بود کسب هر 3 امتياز بازي بود که به آن نائل آمديم. مرزبان ادامه داد: اين 3 امتياز مي‌تواند هم آرامش ما را بالا ببرد و هم به بچه‌ها اعتماد به نفس بدهد.
سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان در خصوص عملکرد تيم ميزبان هم گفت: نفتي‌ها تيم خوبي بودند اما بايد بپذيريم در طول 90 دقيقه اين احساس حاکم نبود که آن‌ها بتوانند به ما گل بزنند…
اين شكست سنگين بايد زنگ خطري براي مسئولين نفت مسجدسليمان باشد تا فكري به حال نقاط ضعف خود كنند. عده اي معتقدند ضعف در جذب بازيكنان با تجربه مي تواند يكي از عوامل مهم اين شكست باشد كه اميدواريم باقري نيا در ادامه چاره اي براي اين معضل بيانديشد.

IMG_0932IMG_0997

IMG_0970عكاس: مهدي باراني شيخ رباط

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 18
  1. سلام
    این تیم با کمترین بودجه ممکن در لیگ برتر بسته شده، ولی باید فرصت داد و همه جانبه حمایت شود که انشا،لله بتواند در بازی های بعدی بهتر عمل کند. باید قبول کرد که تیم های دیگر وزن بالاتری از لحاظ امکانات سخت افزاری و جذب بازیکن داشته اند اگر این تیم امسال خود را در مسابقات لیگ یرتر حفظ کند سال بعد حرفهای زیادی برای گفتن دارد. آقای باقری هم مربی سرد و گرم چشیده فوتبال این مملکت هست . باید فرصت داد.

  2. آقاي reza خودفريبي نكنيم. باقري نيا اين كاره نيست . اينو از همون روز اول همه گفتند… اين كه ميگي تيم با كمترين هزينه بسته شده توجيه خوبي نيست. مگه مسجدسليمان كم درآمد نفتي داره. چطور دود وگازو بيماري هاي تنفسيش مال ماست اما پا هزينه برا مردم شهر كه مي افته مي خوان صرفه جويي كنند. اگه راس ميگن جلو هزينه هاي ديگه رو بگيرن…

  3. تيمي كه تو شهرش 3 تا بخوره اون هم از يه تيمي كه سال گذشته ليگ يكي بود بايد آسيب شناسي بشه…

  4. آقاي باقري نيا ميگه مسئوليت شكست را مي پذيرم. اين يعني چي؟ يعني ميخواد هزينه اش رو چجوري پرداخت كنه؟!

  5. آن زماني كه بعضي …..آمدند و اين آقا را جايگزين تقوي كردند مي بايست منتظر اين روزها هم باشيم…

  6. به نظر می رسه منطقی نیست که با یک باخت بخواهیم همه چیز رو زیر سوال ببریم اگه به تیمهای اروپایی
    نگاه کنیم می بینیم ارسنال 6 تا از چلسی می خوره و یونتوس 4 تا از فیورنتینا پس سه گل خوردن دلیل بر
    کم کاری نیست با اغتشاش در کار مربی و با تشویش در اذهان عمومی مردم مسجدسلیمان تیم ما نتیجه نخواهد گرفت چیزی که در بازی با پدیده مشخص بود ضعف مهاجمان تیم و کم کاری بعضی از بازیکنان بوده انشااله در بازی های اینده در مسجدسلیمان فشار تماشاگرها به تیم حریف و با ایجاد انگیزه
    در بازیکنان تیم نفت نتایج بهتری می گیریم

  7. آقا احسان جوادي خوبه والله مي خواي همه كاسه كوزه ها رو سر بازيكنان خراب كني و باقري نيا رو تبرئه… چرا نمي گي ضعف در يارگيري و مهره چيني باعث اين شكست سنگين شده…

  8. آقای باقری نیا این وظیفه کادر فنی و مربیان هست که بازیکنان رو یاد بدن که چطوری احساسی بازی نکنند و منطقی بازی کنند .
    هیات مدیره نفت خیلی در زمینه خرید بازیکنان بد و ضعیف عمل کردند چون اصلا اینکاره نیستند اینها .
    امیدواریم در بازی های آینده بازیکنان نفت به پیروزی دست پیدا کنند.
    یک مورد دیگه هم اینکه هم هیات مدیره و هم کادر فنی از ابتدا حرفشون این بود که هدف ما فقط اینه که این فصل تیم رو در لیگ برتر نگه داریم! همین حرف باعث تضعیف روحیه بازیکنان میشه و بازیکنان همه چیز رو گذاشتند برای آخر فصل که زور بزنند و توی لیگ بمونند و فکر میکنند الان که ابتدای فصله کار خاصی لازم نیست انجام بدهند چون کسی ازشون انتظاری نداره.

  9. آقایون عزیز من از نزدیک با این بازیکنان سروکاردارم اصلا نظم وانظباط یک تیم را ندارند یک نفر نیست اینارو جمع وجور کنه هرکسی ساز خودشو میزنه این بازیکنا برای مربی تره هم خورد نمیکنن وحساب نمیبرن تا دیر نشده باید کاری کرد چند هفته ای فرصت بدید ولی اگر نتیجه نگرفت تغییر مربی و تقویت تیم از نظر بازیکن بهترین کاره.

  10. باقري نيا پولشو مي گيره دلش كه به حال اين مردم نسوخته كه سال گذشته چي به سرشون اومد تا تيم به ليگ برتر صعود كرد. به نظر من ضعف از مدير عامل و هيئت مديره است.

  11. باسلام و خسته نباشی به کلیه عزیزانی که شبانه روز برای مهیا نمودن ورزشگاه از دل وجون مایه گذاشتند
    و بازی دیروز مزد زحمات کارگران ومدیران و همچنین علاقه مندان به این تیم را دادند
    هر بازی برد وباخت دارد وما ان را می پذیریم اما بازی که بازیکنان و کادر فنی تیم متعصبانه مقابل حریف بجگند.اما متاسفانه …………………………………..
    فرصت را خواهیم داد وتیم را هم حمایت خواهیم کرد امااگر قرار باشد با احساسات پاک مردم بازی شود…………….سکوت را خواهیم شکست

  12. بابا یه کم واقع بین باشیم آخه کدوم بازیکن با کیفیتی میاد تو مسجدسلیمان بازی کنه.هنوز بازی اوله یکم صبر داشته باشیم و از تیم حمایت کنیم.

  13. آیا آقای مکوندی از آقای باقرنیا بهتر نبودحداقل یک تعصبی نسبت به این شهر داشت وزحمت این تیم کشیده بودمگر همین باقرنیا نیم فصل قبل تیم رها کرد؟؟؟

  14. با سلام و دعای خیر”
    هر بازی شکست و پیروزی داره ولی مسئولین هم کم کاری میکنند.
    یا علی

  15. آقا با این بازیکنا و کادر فنی قبل از نیم فصل برمی گردیم به لیگ 1!
    آقای نظری با 5 میلیارد می خوای تو لیگ برتر برای بقا بجنگی!!!

  16. آقای باقرینیا مسولیت شکست این تیم هیچ دردی را دوا نمیکنه آقا از همین الان از دست دادن امتیازهای خانگی یعنی سلام لیگ یک……. البته هر چقدر پول بدی آش میخوری بضاعت ایشون هم همینه
    .

  17. آقا نحوه ورود وبازی احسان عبدی تعویضی سوم نفت را دیدید؟؟؟؟
    توی زمین راه میرفت .حال نداشت استارت بزنه از بس سنگین بود.

  18. مریبی باقری نیا
    مربی دروازه بانها فرشاد بختیاری زاده
    دروازه بان رضا محمدی
    توجیهات:: کم هزینه ترین تیم و تجربه کم
    انتظار دارید کیسه گل نشن؟؟؟؟
    خب …….. ای مدیران ……..
    چرا ما باید کم هزینه ترین تیم باشیم:: باقری نیا خودش جواب خوش و مدیر عاملشو داده
    از یکجا میگن کم هزینه ترین تیمم و جای دیگه میگن این شهر روزی 120000 بشکه نفت صادر میکنه
    خب بی خردان …..چرا ما کم هزینه ترین باشیم
    دین خون شهدایی که رفتن و استخوناشون برگشت به گردنه همه خاءنین به مردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.