• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

باقري نيا: شرايط نفت‌‌ مسجدسليمان بسيار خوب است/ تماشاگران تنها محرومان بازي نفت – پديده

  • کد خبر : 8610
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت‌ مسجدسليمان، تماشاگران را تنها محرومان بازي خانگي نفت مسجدسليمان دانست و گفت: حداکثر امتياز را مقابل پديده به دست مي‌آوريم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالمجيد باقري‌نيا عصر امروز در نشست خبري، اظهار کرد: شرايط تيم نفت مسجدسليمان در نخستين بازي خانگي‌اش بسيار خوب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت‌ مسجدسليمان، تماشاگران را تنها محرومان بازي خانگي نفت مسجدسليمان دانست و گفت: حداکثر امتياز را مقابل پديده به دست مي‌آوريم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالمجيد باقري‌نيا عصر امروز در نشست خبري، اظهار کرد: شرايط تيم نفت مسجدسليمان در نخستين بازي خانگي‌اش بسيار خوب است.

وي افزود: در نخستين بازي خانگي تيم نفت مسجدسليمان تماشاگران تنها محرومان اين بازي هستند که در مسابقه فردا مقابل پديده حضور ندارند.

سرمربي تيم فوتبال نفت‌ مسجدسليمان با بيان اين که تماشاگران قوت قلبي براي ما در مقابل حريفان هستند، افزود: متاسفانه از حضور 10 هزار هوادار در بازي فردا در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي راد محروم هستيم.

وي تصريح کرد: اميدوار بوديم که که فدراسيون فوتبال به تيم نفت مسجدسليمان کمک مي‌کرد و بر اساس آئين نامه جديد از حضور تماشاگران در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي راد ممانعت نمي‌کرد زيرا در اين آئين نامه جريمه نقدي به جاي محروميت تماشاگران لحاظ شده است.

باقري‌نيا تاکيد کرد: همه بازيکنان تيم را در اختيار داريم و با روحيه‌اي بالا آماده برگزاري يک بازي مردانه در مقابل تيم پديده هستيم.

وي درباره شناخت خود از تيم پديده نيز گفت: فيلم بازي اين تيم با ملوان را در هفته نخست ليگ بر‌تر ديده‌ايم و شناخت ما از تيم پديده در همين حد است ضمن اينکه پديده نسبت به فصل دچار تغيير و تحولات زيادي شده و بيشتر بازيکنان خود را در اختيار ندارد.

سرمربي تيم فوتبال نفت‌ مسجدسليمان با بيان اين که تيم پديده فقط 2 نفر از بازيکنان خود را در اختيار دارد و بقيه بازيکنانش جديد هستند اضافه کرد: تيم پديده تيم خوبي است ولي نقاط ضعف آن‌ها را در بازي نخست پيدا و روي آن‌ها کار کرديم.

وي با تاکيد بر اين نکته که بازي سختي در پيش داريم عنوان کرد: اميدوارم که بازيکنان تيم نفت، مانند هفته قبل با يک بازي منطقي به ميدان بيايند تا بتوانيم حداکثر امتياز را به دست آوريم.

باقري‌نيا گفت: براي مقابله با مهاجمان خطرناک تيم پديده نيز راهکارهايي در نظر گرفته‌ايم و فردا هيچ فرصتي براي خودنمايي به عتايتي و ديگر بازيکنان پديده نخواهيم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. داخل زمین مشخص میشه که چکاره هستی

  2. سلام آقا باقری نیا خسته نباشی خوب خودتونو نشون دادید” آبرو شهرمون رفت با این گل های پدیده
    مشهد”
    تو اونجا چی کاره بودی عمو؟

  3. اقای باقری شما درمقابل هرگل که به نفت زده میشد بی احساس بودید مربی تیم پدیده باوجود اینکه تیمش گل زده بود با تعصب به تیم هیجان میداد ولی شما هیج تعصبی از باخت تیم نداشتید وتیم بدون هیجان بازی میکردیه لطف بکنید تیم مسجدسلیمان رها کنید و…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.