• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

باقری‌نیا: آماده‌ایم مقابل پدیده به نتیجه دلخواه‌مان برسیم

  • کد خبر : 8584
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۳:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: در این هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. پدیده را هم آنالیز کرده‌ایم و تمرینات‌مان را با توجه به شناختی که نسبت به حریف داشتیم، انجام دادیم. وی خاطرنشان کرد: برای بازی با پدیده تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و بازیکن مصدوم هم نداریم و کاملا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: در این هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. پدیده را هم آنالیز کرده‌ایم و تمرینات‌مان را با توجه به شناختی که نسبت به حریف داشتیم، انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی با پدیده تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و بازیکن مصدوم هم نداریم و کاملا آماده هستیم تا ان‌شاءالله نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان درباره برگزاری این بازی در مسجدسلیمان هم گفت: این بازی در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود و جریمه ما نیز بخشیده شده است و حضور هواداران در ورزشگاه برای تماشای این بازی رسما اعلام شد.

وی در ادامه عنوان‌ کرد: ما در بازی نخست‌مان مقابل سایپا نسبت به حریف موقعیت گلزنی بیشتری داشتیم ولی نتوانستیم به خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کنیم و باید این مشکل را برطرف کنیم. ما تلاش کردیم برای بازی با پدیده بخش هجومی‌مان را تقویت کنیم. در حال کار کردن روی ضربات نهایی مهاجمان‌مان هم هستیم تا ان‌شاءالله در دیدارهای آینده بهتر کار کنیم.

باقری‌نیا درباره این‌ که دو تیم نفت مسجدسلیمان و پدیده برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک دیدار فینالی مقابل هم برگزار کرده بودند‏، گفت: پدیده علاوه بر این‌ که سال گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کرد، مقابل تیم خود من یعنی فولاد یزد نیز در لیگ دسته یک بازی کرد که در آن دیدار با نتیجه ۲ بر یک پیروز شدیم. در کل برای این دیدار نه تیم ما و نه پدیده مانند سال گذشته نیستیم. با توجه به بازی‌ای که از دیدار اول پدیده در لیگ برتر دیدم، فقط دو بازیکن فصل گذشته خود را در اختیار دارد. در مورد تیم ما هم به همین صورت است. البته شاید نه به این وسعت. به هر حال تیم ما هم تغییر و تحول بسیاری داشته است. در کل در لیگ برتر کیفیت فنی بازیکنان دو تیم به صورت فردی و درخواست مربیان از بازیکنان جدیدشان نسبت به قبل قطعا فرق خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.