• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان – پدیده مشهد/ تكرار فينال سال گذشته

  • کد خبر : 8579
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازی نفت مسجدسليمان- پديده مشهد در هفته دوم ليگ برتر ايران تداعي كننده فینال فصل گذشته لیگ دسته اول است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نفت مسجدسلیمان که لیگ را با کسب یک تساوی ارزشمند در زمین سایپا آغاز کرد، امیدوار است در این بازی خانگی فاتح نبرد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازی نفت مسجدسليمان- پديده مشهد در هفته دوم ليگ برتر ايران تداعي كننده فینال فصل گذشته لیگ دسته اول است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نفت مسجدسلیمان که لیگ را با کسب یک تساوی ارزشمند در زمین سایپا آغاز کرد، امیدوار است در این بازی خانگی فاتح نبرد دست اولی‌ها شده و نخستین پیروزی خود در تاریخ رقابت های لیگ برتر را به دست آورد. قطعا کسب 4 امتیاز در دو بازی نتیجه بسیار خوبی برای این تیم تازه وارد به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران خواهد بود.

اما پدیده‌‌ای‌ها نیز که در بازی نخست مقابل ملوان در خانه تنها یک امتیاز گرفتند، امیدوارم در این بازی به 3 امتیاز برسند تا شرایط بهتری در جدول رده‌بندی لیگ داشته باشند. آن ها نیز مانند نفت مسجد سلیمان بدنبال نخستین پیروزی خود در تاریخ لیگ برتر ایران هستند. قطعا تساوی در نبرد دسته اولی‌ها، به ضرر هر دو تیم خواهد بود زیرا کسب دو امتیاز از دو بازی برای این تیم‌ها که از نظر کارشناسان به خاطر کم تجربه بودن، مدعی بازگشت به دسته اول هستند، اصلا نتیجه خوبی نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.