• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
2

دکتر اسماعيل جلیلی: پس از دو سال پیگیری بالاخره طرح ۴۰۰ کیلوولتی پارسوماش به مسجدسلیمان بازگشت

  • کد خبر : 8452
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني دکتر اسماعيل جليلي، نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: پس از دو سال پیگیری بالاخره طرح ۴۰۰ کیلو ولتی پارسوماش که به شهرستان همجوار رفته بود به مسجدسلیمان بازگشت. دکترجلیلی افزود: در شرایطی که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پايگاه اطلاع رساني دکتر اسماعيل جليلي، نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: پس از دو سال پیگیری بالاخره طرح ۴۰۰ کیلو ولتی پارسوماش که به شهرستان همجوار رفته بود به مسجدسلیمان بازگشت.

دکترجلیلی افزود: در شرایطی که ناپایداری تامین برق مردم را آزار می داد، در غفلت و بی تفاوتی بعضي مسئولین محلی که معمولاً درگیر حاشیه ها هستند تا توجه به حفظ فرصت ها، همچنین با گستاخی و رویکرد تبعیضی که در بعضي مسولین استانی وجود داشت این طرح به شهرستان شوشتر واگذار گردیده بود که از سال ۹۱ در دستور پیگیری خود قرار دادم و خوشبختانه با تامین زمین مورد نیاز مجدد به ظرفیت های شهرستان و برای توسعه شهرستان بازگشت.

دکتر جلیلی در پاسخ به این پرسش که چرا تا کنون موضوع را جایی مطرح نکرده بودید، اظهار داشت : با توجه به تجربه ای که در پروژه آلومینیوم ایجاد شد، که برخی از دوستان مسئول و غیر مسئول در شهرستان که تاکنون نسبت به منابع و ظرفیت ها اهمیت چندانی نمی داده اند، و دنبال مصادره کردن کار دیگران هستند و معمولاً در سایه نشسته اند تا تلاش های دیگران به نتیجه که رسید سریعا خود را مطرح و به نام خود تمام کنند، با شلوغ بازی نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه یک موضوع ساده را آنچنان پیچیده می کنند که صد تا عاقل نتواند آن را حل کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر فرزند غیور بختیاری جناب آقای دکتر جلیلی .
    امید است در تمامی کارهایتان بخصوص راه اندازی هرچه سریعتر پروژه های در دستور کارتان موفق و پیروز باشید . ضمنن باستحضار می رساند کشور ما از گذشته تا کنون با مشکلات آدمهای فرصت طلب و جاطلب  درگیر بوده ، وای به حال شهر مان که بیشتراز کشورمان با این مشکل دست به گریبان می باشد .
    امیداست در تمامی کارهایتان موفق و پیروز باشید . اکبری 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.