• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 11997اخبار امروز : 1
9

مسئول هیأت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان در اعتراض به وضع موجود استعفا داد

  • کد خبر : 63779
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۹
مسئول هیأت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان در اعتراض به وضع موجود استعفا داد

رویش زاگرس: محمود احمدی رئیس هیات فوتبال شهرستان مسجدسلیمان از استعفا خود در پی بی توجهی و عدم حمایت مسئولان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمود احمدی با گلایه از وضعیت ورزش فوتبال در مسجدسلیمان عنوان کرد: فوتبال در این شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته به طوری که از داشتن امکانات […]

رویش زاگرس: محمود احمدی رئیس هیات فوتبال شهرستان مسجدسلیمان از استعفا خود در پی بی توجهی و عدم حمایت مسئولان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمود احمدی با گلایه از وضعیت ورزش فوتبال در مسجدسلیمان عنوان کرد: فوتبال در این شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته به طوری که از داشتن امکانات ، تجهیزات ، حمایت های مالی و معنوی محروم هستیم.

احمدی استعفای خود را اقدامی اعتراضی نسبت به وضع موجود نسبت به عدم حمایت هیئت فوتبال استان خوزستان و عدم حمایت دستگاه های متولی در شهرستان اعلام کرد و یادآور شد: وضعیت نامطلوب فوتبال به صورتی است که برای گرفتن حق خود از منابع مالی فوتبال استان و اعتراضی که به این موضوع داشتم باعث شد که بدنبال گزینه جدید برای فوتبال شهرستان باشند.
وی خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری‌های متعددی برای رسیدگی به وضعیت فوتبال این شهرستان انجام شد که متاسفانه بی‌نتیجه ماند و در نهایت ادامه فعالیت فوتبالی در اینجا برای اینجانب غیرممکن شد و برون رفت از این شرایط، حمایت عملی مسئولان را می‌طلبد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=63779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. بی شک محمود احمدی یکی از سالم ترین افراد در ورزش مسجدسلیمان بوده و متاسفانه کج سلیقگی ها اجازه حضور ایشان را نداده اند.

  2. درود بر شرف محمود احمدی عزیز

  3. متاسفانه اینگونه اقدامات در جهت از میدان بیرون کردن افراد سالم هست که نتیجه آن در جامعه هویداست که باعث عدم رشد استعداد ها و ایجادمشکلات عدیده در جامعه است …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.